Sendt: 17 August 2007 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaaaa. Sidder nu og vil skille mig af med min ældre(i mine øjne  ) Sony dvd maskine(DVP-LS500, som jeg ikke kan finde speccene på mere  ). Skal hurtigt sige jeg ikke helt kan være med alle de fine ting i normalt linker til med afspillere til flere tusind kroner og sådan og har stadig mit ældre Philips 32PW9308/12 som billed maskine(ja den gør det godt nok endnu siger min penge pung). MEN, min dvd maskine er begyndt at drille noget så gevaldigt så nu skal der snart ske noget. Så ville jeg lige høre jer ad, i er nok lidt mere kloge og ved hvad DAC'erne og sån er i de forskellige maskiner. Har haft kigget på en Pioneer DV-400. Den har lidt af det jeg er på udkig efter: HDMI(så jeg klar), USB host, MP3 og WMA klar og kan vise JPEG cd'er + har set den nævnt op til flere gange i andre indlæg. Nu ved jeg som sagt ikke så meget om min nuværende DVD maskine, andet end den har gjort et fortræffeligt arbejde, men om Pioneer'n kan leve op til det eller måske endda er endnu bedre?. Skal siges jeg ikke vil give meget mere for en DVD maskine, da jeg ikke regner med der går mere end et års tid til der står Fladskærm og en af de nye HD format maskiner på indkøbs sedlen, men hører de ikke helt kan klare nogen af de andre ting jeg gerne vil, derfor DVD-maskinen
|