| Sendt: 09 September 2007 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt indtryk:
Skuffen er et typisk PC drev, med den larm det nu fører med sig. Når først skuffen er lukket og drevet har fundet sig til rette efter et par sekunder, er der dog ikke mere at høre.
En speciel ting er at man ikke må have noget i skuffen, hvis man vil ind i set-up menuen for skærm og billede indstillinger (preferences) andre indstillinger fungerer fint med disc i skuffen.
Derfor var jeg ved at bande maskinen langt væk, da jeg ikke kunne skifte til 4:3 indstilling og så derfor Dogville med lidt for høje mennesker (eller for brede når de lå ned).
Lyder fejler ikke noget, men jeg har dog ikke de store præferencer at sammenligne med, og mit anlæg byder heller ikke på de store referenceegenskaber.
Som CD lyder den absolut fornuftigt, med god fylde og kontant bund. Dog gælder dette kun på de separate lydudtag med et fornuftigt kabel. Via rimeligt Scart kabel (clicktronix kabel fra Thansen), Er lyden tynd og en kende basfattig (hvilket min kone også tydeligt kunne høre). Her er der dog et par ukendte faktorer, som at scart går gennem DVB-T tuner og herefter via lakridskabel til forstærker.
En anden ting er at den dedikerede stereoudgang mister niveau, når scart-kablet er monteret. Jeg antager derfor at de to udgange er direkte forbundet med hinanden, og lydforskellen derfor kan henvises til scartkablet (eller DVB-T og lakridskablet).
|