| Forfatter |
|
eag1 Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 August 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har leget lidt med indstillingerne ved denne kombination og er stødt på et problem. kan det passe at jeg kun kan få 24 hz, ved blu-rayafspilning, hvis jeg sætter hdmi til pc og ikke video. der er jo ikke mange indstillinger fri når den står i pc.
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
eag1 skrev:
|
Har leget lidt med indstillingerne ved denne kombination og er stødt på et problem. kan det passe at jeg kun kan få 24 hz, ved blu-rayafspilning, hvis jeg sætter hdmi til pc og ikke video. der er jo ikke mange indstillinger fri når den står i pc.
|
|
|
Nej, det burde ikke være nødvendigt. Hvad sker der helt præcist når du vælger video, og slår 24 Hz til? __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
eag1 Udelukket fra forum

|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kan være at jeg tager fejl. normalt står der jo 24hz i hjørnet sammen med opløsningen. nu står der opløsningen og 36 bit istedet for hvor mange hz. hvad er 36 bit???
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
eag1 skrev:
|
det kan være at jeg tager fejl. normalt står der jo 24hz i hjørnet sammen med opløsningen. nu står der opløsningen og 36 bit istedet for hvor mange hz. hvad er 36 bit???
|
|
|
Jeg mener at hvis du lægger mærke til det generelt, så skriver den ikke Hz på når du har valgt video. 36 bit angiver at din afspiller sender 12 bit farvedybde via HDMI (12 bit per farve = 36 bit). Jeg er ret sikker på alt er som det skal være - du burde kunne se forskel på panoreringerne. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
eag1 Udelukket fra forum

|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok. tak. ellers må jeg jo sætte et stopur igang og se om filmen er blevet kortere
men billedet bliver klart mere roligt når det står på video istedet for pc. før var der mange hakker i billedet. de er helt væk nu. så holder det sådan.
tak for hjælpen
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
eag1 skrev:
|
ok. tak. ellers må jeg jo sætte et stopur igang og se om filmen er blevet kortere |
|
|
Hehe, det nytter nu ikke noget, for det er ikke et spørgsmål om at fjerne speed-up'et... __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
eag1 skrev:
|
|
|
|
Jeg mener at hvis du lægger mærke til det generelt, så skriver den ikke Hz på når du har valgt video. 36 bit angiver at din afspiller sender 12 bit farvedybde via HDMI (12 bit per farve = 36 bit). Jeg er ret sikker på alt er som det skal være - du burde kunne se forskel på panoreringerne. |
|
|
Sig mig er det ikke Deepcolor ? Kan PS3 køre deepcolor ? __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
eag1 Udelukket fra forum

|
| Sendt: 18 Oktober 2007 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er indstilling for det under skaermmenuen menuen der hedder superhvid. ved ikke om det er det
|
| Til top |
|
| |