| Sendt: 05 December 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa! Jeg vil gerne have en ny DVD-afspiller, der kan afspille min DivX/Xvid/MP3-samling over USB - min plan er at tilslutte en FAT32-formatteret 250Gb harddisk. DVD skal have HDMI og kunne upscale. Indtil videre har jeg fundet to maskiner, som jeg er interesserede i: Pioneer DV-400 og Philips DVR5980. De virker mere eller mindre ens, synes jeg. Jeg kan se, Philips'en er DivX Ultra certificeret, men jeg tvivler på, jeg kommer til at bruge det. Jeg har en mistanke om, Philips'en er dårligere kvalitet end Pioneer'en, selvom det er en af de billigere Pioneer-modeller. Men hvad synes I? Hvilke erfaring har I gjort Jer? Hvilken en foretrækker I? Og selvfølgelig, hvilke åbenlyse alternativer har jeg overset?  Jeg har nogle specifikke spørgsmål til dem, der har set afspillerne: 1) Hvordan fungerer upscalingen? Kan du sammenligne de to maskiner? 2) Hvordan fungerer DivX/Xvid-afspilningen? Kan du sammenligne de to maskiner? 3) Hvor brugervenlig er afspilningen over USB? Her tænker jeg i begrænsninger: Filnavnslængde, antal folders, ID3-tags og generel opbygning af filstrukturen. Selv om I kun har set den ene maskine, må I særligt gerne besvare dette spørgsmål. På forhånd tak for hjælpen, DrDK.
|