| Forfatter |
|
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 06 December 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der nogen som har gjordt sig nogle erfaringer med denne afspiller ,da jeg er meget tæt på at købe den.har læst på amerikanske hjemmesider at der er eller har været en del problemer med læsning af div film
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2007 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der ingen som har erfaringer med denne afspiller?eller et alternativ.kan det være rigtig at der nogle blu-ray film som muligvis ikke vil kunne afspilles
|
| Til top |
|
| |
Alland Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 515
|
| Sendt: 07 December 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et alternativ kunne i hvert fald være Sony's DBP-S300, som flere steder sælges til 4000 inkl. 6 film(Spiderman triologi samt Pirates triologi)..
Jeg har personligt væsentligt mere tiltro til sony, eftersom jeg synes samsung gang på gang har bevist at de ikke er alt for gode til at konstruere menuer der er brugervenlige til dagligdags brug.. har dog ingen erfaringer med bdp 1400 endnu..
-Allan
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alland skrev:
Et alternativ kunne i hvert fald være Sony's DBP-S300, som flere steder sælges til 4000 inkl. 6 film(Spiderman triologi samt Pirates triologi)..
Jeg har personligt væsentligt mere tiltro til sony, eftersom jeg synes samsung gang på gang har bevist at de ikke er alt for gode til at konstruere menuer der er brugervenlige til dagligdags brug.. har dog ingen erfaringer med bdp 1400 endnu..
|
|
|
Jeg må også medgive, at jeg selv er mere til S300 end Samsungs maskiner, og når Sony smider lidt film med i købet, så har man jo lidt at starte på. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
Alland skrev:
|
|
|
|
Jeg må også medgive, at jeg selv er mere til S300 end Samsungs maskiner, og når Sony smider lidt film med i købet, så har man jo lidt at starte på.
|
|
|
hvilken er på papiret bedst.Og hvad har samsung af ulemper som sonyen ikke har
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Samsungen har bit-stream ud på alle de nye lyd-formater.Sonyen mangler vist nok på det ene af dem
__________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
tototo Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
PSSO Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis man ser bort fra ting som mekanisk stabil +div ,så er samsungen bedst på billedsiden?
|
| Til top |
|
| |