| Forfatter |
|
Mr.Minister Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj
Savlede længe over efterårets PS3 startpakke, da jeg havde valgt den til at være min Blue-ray afspiller. -Og nørdet som man jo er, så kan man jo ikke nøjes med den "lille" 40GB version af PS3.
Men nu hvor man endelig har råd, så kan jeg ikke finde den på hylderne nogle steder (altså PS3 startpakken).
-er der nogen der kan hjælpe mig med at finde een? Den kostede omkring 4300kr incl 2 spil.
MVH
Martin K
|
| Til top |
|
| |
Clouseau Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror du skal være mere end almindelig heldig for at finde en 60 gb start pakke ps3 , de er udgået og 40 GB versionen til ca 3k er så vidt jeg ved eneste mulighed.
Mvh Clouseau __________________ Livet er en underlig fisk , hvis du forventer andet end det bedste , får du det som regel.
|
| Til top |
|
| |
db89 Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 565
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men ellers kan du jo altid selv lægge en anden harddisk til, du kan få en på 250GB til omkring 900kr hvis det er, bare husk at det skal være en 2,5" S-ATA harddisk
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 29 December 2007 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Minister skrev:
Halløj
Savlede længe over efterårets PS3 startpakke, da jeg havde valgt den til at være min Blue-ray afspiller. -Og nørdet som man jo er, så kan man jo ikke nøjes med den "lille" 40GB version af PS3. Men nu hvor man endelig har råd, så kan jeg ikke finde den på hylderne nogle steder (altså PS3 startpakken).
-er der nogen der kan hjælpe mig med at finde een? Den kostede omkring 4300kr incl 2 spil.
MVH Martin K |
|
|
Ja, den oprindelige version er udgået. Hvis det er bagudkompatibiliteten du skal bruge, må du på brugtmarkedet, med mindre du er heldig at finde en der er glemt på et lager et sted. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
Bruger siden: 02 April 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 400
|
| Sendt: 30 December 2007 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg arbejder i FONA og så sent som i går solgte vi faktisk en. Vi kom nemlig i tanke om at den model som stod til udstilling i vinduet var en 60gb version og kassen med indhold stadig var på lageret. Så, ind i nogle FONA/Merlin butikker og glo på vinduer 
Skal lige siges kunden som fik den godt vidste han fik en som havde stået som model
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 30 December 2007 kl. 01:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fnulder skrev:
Jeg arbejder i FONA og så sent som i går solgte vi faktisk en. Vi kom nemlig i tanke om at den model som stod til udstilling i vinduet var en 60gb version og kassen med indhold stadig var på lageret. Så, ind i nogle FONA/Merlin butikker og glo på vinduer 
Skal lige siges kunden som fik den godt vidste han fik en som havde stået som model |
|
|
Fik han så rabat ?  __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
Bruger siden: 02 April 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 400
|
| Sendt: 30 December 2007 kl. 01:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Fnulder skrev:
|
Skal lige siges kunden som fik den godt vidste han fik en som havde stået som model
|
|
|
Fik han så rabat ? 
|
|
|
næ, hvorfor skulle han det?
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 30 December 2007 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fnulder skrev:
Hans J skrev:
Fnulder skrev:
|
|
|
|
Fik han så rabat ? 
|
|
|
næ, hvorfor skulle han det? |
|
|
Fordi det var en udstillingsmodel, men han var vel glad bare han kunne få skidtet  . __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |