Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 08:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: PS3 forbundet= Router og Ekstern Hardisk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JackD
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 16 Januar 2008 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Jeg står og skal til at installere et trådløst netværk derhjemme hvor min router skal være koblet til min PS3, (60 Gigabyte udgaven), min PC og en netværks harddisk.

Jeg har læst i forummet og er ikke blevet meget klogere og håbede på jeres hjælp. Jeg havde forestillet mig, at min PC forbindes til Routeren trådløst, og den eksterne harddisk med Network interface hvad end det betyder, forbindes med LAN samt PS3’en

Mit spørgsmål er så hvordan forbindes det og kan det lade sig gøre, længere nede på siden, er spørgsmålene lidt mere udførligt og mit udstyr står neden under med specs.

Først vil jeg lige give en liste af mit udstyr inden spørgsmålene kommer:

Konsol: PS3 (60 Gigabyte udgaven)

Ekstern Harddisk: My Book World Edition 500 GB (With Network Interface)
Specs. [Capacity Gauge, Backup Function, GLAN, 7200 RPM / 16MB]
Link: http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?mode=specs&lang= DK&varenr=2085207&loka tion=

Router: Linksys
Specs. [Wireless-N Broadband Router with Storage Link, 802.11n 300MBIT, WRT350N]
Link: http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?mode=general&lan g=DK&varenr=2095351&lo kation=

Mit spørgsmål er om det er muligt at streame filer fra min eksterne harddisk gennem routeren til min PS3?

Hvis det kan lade sig gøre. Hvordan gøres det så?

Hvis det ikke kan, hvad er der så af muligheder?

[Det er ligegyldig for mig om det er LAN eller Trådløst, da det hele samles på et sted]

Min com kommer desuden til at køre over trådløst netværk!

Lidt tom Routeren:
Produktbeskrivelse
The Wireless-N Gigabit Router with Storage Link is really four devices in one box. First, there’s the Wireless Access Point, which lets you connect to the network without wires. There’s also a built-in 4-port full-duplex 10/100/1000 Switch to connect your wired-Ethernet devices together at up to gigabit speeds. The Router function ties it all together and lets your whole network share a high-speed cable or DSL Internet connection.

We’ve also included a Storage Link that lets you easily add gigabytes of storage space onto your network using readily available USB 2.0 hard drives -- or plug in a USB flash disk for a convenient way to access your portable data files. The built-in Media Server streams music, video, and photos from the attached storage device to any UPnP compatible media adapter. And you can get to your files from anywhere in the world through the Internet.

M.v.h Jack

Min hjemmebio
Til top Vis JackD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JackD Besøg JackD's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes