Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 23:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Hvad skal jeg goere? PS3, vente? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Hej alle!
Et spoergsmaal i sikkert har hoert tonsvis af gange. Min Panasonic S97 DVDafspiller, som jeg var super glad for, har faaet futtet HDMI udgangen af paa mystisk vis, saa nu skal jeg have ny afspiller. Saa er det jo om jeg skal koebe DVD igen eller om jeg skal tage springet og koebe mig en Blueray. Under alle omstaendigheder er prislejet omkring 3000kr og paa Panasonic kan jeg faa lidt procenter rabat paa.
Jeg er pt i Kuala Lumpur, hvor en PS3 40gb koster 2000kr (hvis den ikke snuppes i tolden), der overvejer jeg lidt at slaa til. Ikke fordi jeg spiller konsol rigtig, men har hoert godt om blueray delen (selvom jeg vil spille hovedsageligt DVD, da jeg ingen blueray film har eller pt har taenkt mig at skaffe mig), men det kunne da vaere cool nok ogsaa at have mulighed for at game lidt konsol, hvis man nu lyster det.
En anden mulighed var ogsaa at overtale min kaereste til at hun laaner min S97 og jeg saa laaner hendes Oppo DV971 og bruger en DVI->HDMI converter og saa venter til udvalget og priserne er faldet paa Blueray.
En tredje mulighed var selvfoelgelig, hvis jeg ikke kan laane hendes Oppo, at koebe en ganske almindelig DVDafspiller i samme klasse som min gamle S97. Hvad kan I evt anbefale der?

Paa forhaand tak :)

Soffe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 23 Marts 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

Jeg kan klart anbefale, at bruge penge på en PS3 da både Blu-ray og DVD afspilleren er rigtig god til pengene, og kan næsten hamle op med dedikerede afspillere, som koster 3-4 gange så meget.

Jeg bruger også min Ps3 som DVD, istedet for min gamle Denon 1400 og syntes den giver lige så godt billede, hvis ikke bedre pga af HDMI.

Men jeg ville nok ikke turde købe en konsol i Asien. Der er alt for mange problemer med regionskoder, og ved ikke hvad man skulle stille op, hvis den gik i stykker.

Til top Vis Soffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soffe

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes