Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 17:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: DVD-afspiller til ~1Kkr (Onkyo DVSP406 ?) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AThomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2009
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 18 Januar 2009 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Halløj halløj,

Jeg skal have fat i en ny DVD-afspiller, da den gamle er degraderet til børnepasser og spiller Teletubbies i køkkenet 24x7...

I stedet for at købe en ny megabillig afspiller til dette usle formål redde min gamle Cambridge kan man vel lige så godt investerie i en ny knap-så-billig afspiller (omkring 1.000 kr). Jeg har ikke tænkt mig at hoppe ud i blue-ray endnu, af økonomiske årsager, men hdmi og usb kunne da være fint at have med. Hvad skal man så vælge?

http://whathifi.com/BestBuys/DVD-players-BestBuys/DVD-player s/ mener det skal være en Onkyo DV-SP406. Den kan erhverves med det til rådighedsstillede beløb hos flatscreencenter.se. Jeg kan dog ikke finde ud af, om den er/kan gøres regionsfri - er der nogen der oplyse mig om dette? Eller skal jeg gå efter en hel anden afspiller? Phillips DVP 5990 måske?

Takker!
Til top Vis AThomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AThomsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes