| Sendt: 27 Februar 2004 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har næsten lige investeret i en dvdafspiller Philips 963SA som har fået stor ros mht. bl.a. afspilning af cd'er. Dog har jeg oplevet at der forekommer noget skratten/digital støj på nogle enkelte cd'er men ikke på nogle andre. Indtil videre har jeg oplevet det på Kim Larsen - 7,9,13 og på Britneys Spears - In the Zone.
Det passer med at de begge to er kopibeskyttet, at den kan være det som er problemet, men jeg har også fx. Robbie Williams - Escapology som også er kopibeskyttet men som lyder rigtigt godt uden nogen form for skratten.
Jeg har også hørt at det kan løses ved at tage en kopi af cd'en, men så falder det hele lidt til jorden, det med at købe en org. cd samtidig med at det ikke er alle kopibeskyttet cd'er som er lige lette at kopiere.
Jeg skulle så vidt have nyeste firmware update, men er der andre der har haft lign. problemer og/eller har en løsning på problemet, for det er mega belastende og man går hele tiden og lytter efter støj som muligvis er der, hver gang man prøver en ny cd.
Mvh. Michael
|