| Forfatter |
|
obi jon kenobi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
|
| Sendt: 15 April 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er ingen farver når jeg spiller DVD! øvøvøvøvøvøvøv!!!!!!!
Har skiftet kablet til et Ixos - hetl sprit nyt, så det er ikke der fejlen ligger.
Der kommer sporadiske farveudbrud. Men når de kommer bliver billedet helt uskarpt og grynet. Når der ingen farver er, er billede knivskarpt.
Har prøvet både PAL og NTSC. - ingen forskel.
Nu smutter jeg lige ned i Expert for 3. gang og bytter mit S-VHS/Scart til et component/Scart. Det kan jo være S-video udgangen der er en løs forbindelse i??
Men hvis det nu stadig ikke virker??? Tør slet ikke tænke tanken. Kan hele "farveforbindelsen" i DVD'en være røget, og hvad koster det i givet fald at lave, hvis forsikringen ikke dækker???
Kan gamle fjernsyn, +10 år, have svært ved at afspille DVD - det er en lille bitte smule i stykker i forvejen.????
Skal lige siges, at der ikke er problemer med almindelig VHS-Video signal.
MVH Obi. __________________
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 15 April 2004 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv dvden på et andet fjernsyn, så kan du jo evt udelukke at dit tv er defekt. men jeg tvivler på at det er dit tv, hvis du ikke har problemer med vhs
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 April 2004 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej nej nej Witzel - det er det helt forkerte svar. Du skal sige det er fjersynet, du SKAL sige det er fjernsynet.
Nå - jeg må ned i Expert - melder tilbage når jeg kommer hjem. For fanden jeg bliver sur hvis det ikke virker. Hvis det bare er den ene udgang kan jeg leve med det, men hvis der slet ikke kommer farver nogensinde går jeg amok.
Forresten Witzel. Du læser Jura, ikke sandt? Hvordan er det med overdragelse af forsikring, hved du det? Den er nemlig forsikret til 2007, men jo ikke i mit navn. Garantien er udløbet. Kan jeg bruge den forsikring til noget? Skal jeg have en fuldmagt fra sælger eller hvad????
MVH Obi. __________________
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 15 April 2004 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
obi jon kenobi skrev:
|
Forresten Witzel. Du læser Jura, ikke sandt? Hvordan er det med overdragelse af forsikring, hved du det? Den er nemlig forsikret til 2007, men jo ikke i mit navn. Garantien er udløbet. Kan jeg bruge den forsikring til noget? Skal jeg have en fuldmagt fra sælger eller hvad????
MVH Obi.
|
|
|
nu har jeg kun fået ganske få lektioner i forsikringer.. (læser ha.jur - erhvervsjura/erhvervsøkonomi) men umiddelbart kan jeg ikke se at der skulle være nogen problemer med at det er dig der har overtaget forsikringen. Det er vel produktet der er forsikret og ikke dig. Men et eller andet bevis for at du er den rette ejer af maskinen kan næppe skade.
Jeg ved desværre ikke så meget om det, men hvis det bliver meget aktuelt så spørg på www.kandu.dk eller www.familieadvokaten.dk Eller ring til forsikringsselskabet det er forsikret hos. de må uden tvivl kunne hjælpe.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 April 2004 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg hentet et nyt kabel. De er squ begyndt at kigge underligt på mig nede i Expert. 
Men nu virker det så. JUBIIII - så er det bare S-video udgangen der har en løs forbindelse. Det trøster en del. Så skal jeg ikke undvære maskinen - det vil jeg nødigt, og da det så bare er en løs forbindelse i den ene udgang er det garanteret noget der hurtigt kan klares hvis jeg finder en loddekolbe en dag.
HAPPY MAN!  __________________
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 15 April 2004 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
obi jon kenobi skrev:
Forresten Witzel. Du læser Jura, ikke sandt?
Hvordan er det med overdragelse af forsikring, hved du det? Den er
nemlig forsikret til 2007, men jo ikke i mit navn. Garantien er
udløbet. Kan jeg bruge den forsikring til noget? Skal jeg have en
fuldmagt fra sælger eller hvad????
MVH Obi. |
|
|
Står der noget om overdragelse i
betingelserne? Det kan være at forsikringsselskabet vil have en
opdatering i deres registre men det er nu ikke sandsynligt. Hvis du
har den original faktura/forsikringspolice + en kvittering fra ham der
har solgt dig den så kan jeg ikke forestille mig at de kræver mere
/U.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må lige prøve at høre dem ad inde i butikken. Der skal formentligt foreligge dokumentation for at jeg har købt den, kan jeg tænke mig. __________________
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved køb af et produkt, indtræder du i overdragerens ret. Dvs. køber du et produkt der er forsikret (ved en én-gangs forudbetaling), indtræder du i overdrageres rettigheder i henhold til garantier og fosikrkinger.
Er der tale om løbende betalinger/kontraktsforhold er situationen dog noget anderledes.
|
| Til top |
|
| |