Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 00:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Ingen farver. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 15 April 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Der er ingen farver når jeg spiller DVD! øvøvøvøvøvøvøv!!!!!!!

Har skiftet kablet til et Ixos - hetl sprit nyt, så det er ikke der fejlen ligger.

Der kommer sporadiske farveudbrud. Men når de kommer bliver billedet helt uskarpt og grynet. Når der ingen farver er, er billede knivskarpt.

Har prøvet både PAL og NTSC. - ingen forskel.

Nu smutter jeg lige ned i Expert for 3. gang og bytter mit S-VHS/Scart til et component/Scart. Det kan jo være S-video udgangen der er en løs forbindelse i??

Men hvis det nu stadig ikke virker??? Tør slet ikke tænke tanken. Kan hele "farveforbindelsen" i DVD'en være røget, og hvad koster det i givet fald at lave, hvis forsikringen ikke dækker???

Kan gamle fjernsyn, +10 år, have svært ved at afspille DVD - det er en lille bitte smule i stykker i forvejen.????

Skal lige siges, at der ikke er problemer med almindelig VHS-Video signal. 

MVH Obi.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 April 2004 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

prøv dvden på et andet fjernsyn, så kan du jo evt udelukke at dit tv er defekt. men jeg tvivler på at det er dit tv, hvis du ikke har problemer med vhs
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 April 2004 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Nej nej nej Witzel - det er det helt forkerte svar.  Du skal sige det er fjersynet, du SKAL sige det er fjernsynet.

Nå - jeg må ned i Expert - melder tilbage når jeg kommer hjem. For fanden jeg bliver sur hvis det ikke virker. Hvis det bare er den ene udgang kan jeg leve med det, men hvis der slet ikke kommer farver nogensinde går jeg amok.

Forresten Witzel. Du læser Jura, ikke sandt? Hvordan er det med overdragelse af forsikring, hved du det? Den er nemlig forsikret til 2007, men jo ikke i mit navn. Garantien er udløbet. Kan jeg bruge den forsikring til noget? Skal jeg have en fuldmagt fra sælger eller hvad????

MVH Obi.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 April 2004 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

obi jon kenobi skrev:

Forresten Witzel. Du læser Jura, ikke sandt? Hvordan er det med overdragelse af forsikring, hved du det? Den er nemlig forsikret til 2007, men jo ikke i mit navn. Garantien er udløbet. Kan jeg bruge den forsikring til noget? Skal jeg have en fuldmagt fra sælger eller hvad????

MVH Obi.

nu har jeg kun fået ganske få lektioner i forsikringer.. (læser ha.jur - erhvervsjura/erhvervsøkonomi) men umiddelbart kan jeg ikke se at der skulle være nogen problemer med at det er dig der har overtaget forsikringen. Det er vel produktet der er forsikret og ikke dig. Men et eller andet bevis for at du er den rette ejer af maskinen kan næppe skade.

Jeg ved desværre ikke så meget om det, men hvis det bliver meget aktuelt så spørg på www.kandu.dk eller www.familieadvokaten.dk
Eller ring til forsikringsselskabet det er forsikret hos. de må uden tvivl kunne hjælpe.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 April 2004 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg hentet et nyt kabel. De er squ begyndt at kigge underligt på mig nede i Expert.

Men nu virker det så. JUBIIII - så er det bare S-video udgangen der har en løs forbindelse. Det trøster en del. Så skal jeg ikke undvære maskinen - det vil jeg nødigt, og da det så bare er en løs forbindelse i den ene udgang er det garanteret noget der hurtigt kan klares hvis jeg finder en loddekolbe en dag.

HAPPY MAN!

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 April 2004 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

obi jon kenobi skrev:
Forresten Witzel. Du læser Jura, ikke sandt?
Hvordan er det med overdragelse af forsikring, hved du det? Den er
nemlig forsikret til 2007, men jo ikke i mit navn. Garantien er
udløbet. Kan jeg bruge den forsikring til noget? Skal jeg have en
fuldmagt fra sælger eller hvad????

MVH Obi.

Står der noget om overdragelse i
betingelserne? Det kan være at forsikringsselskabet vil have en
opdatering i deres registre men det er nu ikke sandsynligt. Hvis du
har den original faktura/forsikringspolice + en kvittering fra ham der
har solgt dig den så kan jeg ikke forestille mig at de kræver mere

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

obi jon kenobi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 April 2004 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Jeg må lige prøve at høre dem ad inde i butikken. Der skal formentligt foreligge dokumentation for at jeg har købt den, kan jeg tænke mig.

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 16 April 2004 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Ved køb af et produkt, indtræder du i overdragerens ret.  Dvs. køber du et produkt der er forsikret (ved en én-gangs forudbetaling), indtræder du i overdrageres rettigheder i henhold til garantier og fosikrkinger.

Er der tale om løbende betalinger/kontraktsforhold er situationen dog noget anderledes.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes