Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 16:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projector med DVI input (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jonesgfx
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Hej.
Jeg har lige fået "smadret" min gamle projektor af et lyn og skal derfor til at kigge efter en ny.

Jeg har kigget lidt på en Sharp PG-M17X (http://shopman.dk/0productdescription.a sp?ProductID=83286) som ligger på 5.500 kr. som netop har DVI input. Min DVD afspiller er en Yamakawa 365 så en DVI ingang i pjojektoren ville være at foretrække...

Har tænkt mig et prisleje på 5.000 - 10.000kr

Jones
Til top Vis jonesgfx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jonesgfx Besøg jonesgfx's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

jonesgfx skrev:
Hej.
Jeg har lige fået "smadret" min gamle projektor af et lyn og skal derfor til at kigge efter en ny.

Jeg har kigget lidt på en Sharp PG-M17X (http://shopman.dk/0productdescription.a sp?ProductID=83286) som ligger på 5.500 kr. som netop har DVI input. Min DVD afspiller er en Yamakawa 365 så en DVI ingang i pjojektoren ville være at foretrække...

Har tænkt mig et prisleje på 5.000 - 10.000kr

Jones

Forskellen på en god og en dårlig projektor er meget, meget større end forskellen på DVI og component. Derfor vil jeg anbefale dig at finde den overall bedste projektor du har råd til - hvis den så har DVI så er det fint, hvis ikke så er det bare ærgeligt. En god projektor uden DVI er langt at foretrække frem for en dårlig med DVI. Bare lige et indspark, jeg kan ikke udtale mig om hvad du skal købe i den prisklasse.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

LeGrandCinema
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juni 2004
Sendt: 21 Juli 2004 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

Prøv at kigge på en sanyo z1, den har ikke dvi, men den har component. Den koster 10.000 og er en meget rost projektor. Den er meget lysstærk den der sharp 1500 ansi lumens, det er for meget til hjemmebio. Min sanyo 2 har halvdelen altså 750 ansi lumens,  det er rigeligt. Kontrast er vigtigere end lysstyrke.

Mvh legrandcinema

Til top Vis LeGrandCinema's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LeGrandCinema

Thomas__
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juli 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 09:09 | IP-adresse registreret  

kik også på www.projectorcentral.com når du har fundet den du gerne vil have. Der finder du garanteret både anmeldelse af den samt diverse brugermeninger.
Til top Vis Thomas__'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas__

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

Et forslag kunne være Panasonic AE300, den ligger tæt på Sanyo z1 i kvalitet og pris, men har også DVI.
Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

jonesgfx
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Tak for jeres forslag. De har helt sikkert været til stor hjælp.
Andre gode forslag?
Til top Vis jonesgfx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jonesgfx Besøg jonesgfx's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes