| Sendt: 29 Juli 2004 kl. 01:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter. Svært spørgsmål, da jeg ikke har set FX66 og dets præstationer. Er selv på udkig efter nyt TV, og har kigget på FQ70 samt flere andre - også lidt dyrere modeller fra Sony, Philips og Panasonic. Jeg synes, at Sony (generelt) giver klart det ringeste billede i sammenligning med Panasonic og Philips, da det giver for voldsom rød til min smag. Men smag er nok kodeordet... Du er jo netop "tilvænnet" Sony, og vil måske ikke synes om de andre. Jeg synes nok stadig bedst om Philips 32 PW9509, som Fleggaard/Dandiscount ved grænsen i Padborg, har tilbudt til 9.500,- (dog ca. 1 måned leveringstid).
Jeg går efter billedkvalitet og nogle få ønskelige funktioner, men "udstyrsgejl" er jeg generelt ligeglad med, da jeg med tiden har konstateret, at jeg aldrig bruger det, og betaler alt for meget for det.
Mit bedste råd er: Tag et kig på dem... når de er linet op ved siden af hinanden, vil du se de store forskelle der faktisk er. Men kig et seriøst sted, eller bare et sted, hvor du kan få lov at pille ved indstillingerne af lys, farve, kontrast osv. Alt for mange steder, har de bare tilsluttet strømmen, og kører med fabriksindstillinger, som sjældent er optimale.
|