Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 04:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sony 32"Wide (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Luc_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har lige bestilt et 32" Sony FX68 i Elgiganten til 6497 dkr..

jeg gik sådan set udfra at det var en storebror til den den goe gamle FX66, men det er det åbenbart ikke :-(

kan se at der er sparet ditalcam filter væk + lidt andet...

PT. har jeg et ældre sony 29" triniton TV som eller kører godt (ca 7 år)

bliver jeg skuffet når jeg modtager den nye FX68 ?

det skal dog siges at jeg kommer ikke til at se meget TV på den og film ser jeg somregel på projector, derfor gider jeg ikke ofre 16k på et fedt tv.

men alligevel har jeg luret lidt på Sony 32" FQ70 som skulle være en storebror til den gamle FX66 som har "alt" i udstyr, men den koster også lidt mere, ca 9500 dkr. eller 10k incl sony DVD adspiller.

er FQ70 de ekstra penge værd ??

eller skal jeg holde mig til FX68 ?

skiftet bæger også lidt præg af at konen syntes det grå design er pænere end vores nuværende 29" Sony i sort

MVH

Peter

Til top Vis Luc_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luc_DK

wizz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 Juli 2004 kl. 01:02 | IP-adresse registreret  

Hej Peter. Svært spørgsmål, da jeg ikke har set FX66 og dets præstationer. Er selv på udkig efter nyt TV, og har kigget på FQ70 samt flere andre - også lidt dyrere modeller fra Sony, Philips og Panasonic. Jeg synes, at Sony (generelt) giver klart det ringeste billede i sammenligning med Panasonic og Philips, da det giver for voldsom rød til min smag. Men smag er nok kodeordet... Du er jo netop "tilvænnet" Sony, og vil måske ikke synes om de andre. Jeg synes nok stadig bedst om Philips 32 PW9509, som Fleggaard/Dandiscount ved grænsen i Padborg, har tilbudt til 9.500,- (dog ca. 1 måned leveringstid).

Jeg går efter billedkvalitet og nogle få ønskelige funktioner, men "udstyrsgejl" er jeg generelt ligeglad med, da jeg med tiden har konstateret, at jeg aldrig bruger det, og betaler alt for meget for det.

Mit bedste råd er: Tag et kig på dem... når de er linet op ved siden af hinanden, vil du se de store forskelle der faktisk er. Men kig et seriøst sted, eller bare et sted, hvor du kan få lov at pille ved indstillingerne af lys, farve, kontrast osv. Alt for mange steder, har de bare tilsluttet strømmen, og kører med fabriksindstillinger, som sjældent er optimale.

Til top Vis wizz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wizz

Luc_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 31 Juli 2004 kl. 02:33 | IP-adresse registreret  

Hejsa

ja det er self. det bedste at tjekke et par stykker ud inden man køber, jeg er bare ikke så kræsen da den kun skal bruges til at se TV på..

men El Giganten kunne jo ikke levere selvom jeg stod derude kl 8.00 i mandag !!!

og nu har de den ígen i avisen !!!!  skummel forretning...

Til top Vis Luc_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Luc_DK

Adam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Sendt: 31 Juli 2004 kl. 03:56 | IP-adresse registreret  

Problemet med den røde farve på FQ70 er for længst ordnet, og skyldtes en forkert indstilling i service menuen. Hvis man har et ældre et der ikke er ordnet fra fabrikken, kan man faktisk selv gøre det, hvis man tør at gå ind i service menuen. Jeg købte mit FQ70 for 6800 til udsalg i Fields, og har haft det i nogle måneder nu. Er fuldt tilfreds med det. Det kan vist fås til samme pris i Tyskland.

Jeg kiggede også på diverse Philips TV og afskrev dem hurtigt, da de alle havde STORE problemer med digital støj og fejl i billedet.

For omkring 10k er det bedste TV nok Panasonic TX-32PD30

Til top Vis Adam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adam

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes