Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nyt fjernsyn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ichtysdk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Forleden dag gav mine forældres fjernsyn (en 11 år gammel Luxor) op. Nu står de for at købe en ny, og pengene der er til rådighed er 6-7000 kroner. De havde tilbud i Merlin på en Philips 32PW8609 til 6999, og den har vi bestilt hjem på prøve. Den kommer dog først om et par dage, da de ikke havde en på lager, udover den der stod til udstilling.

Siden er jeg dog blevet lidt i tvivl om det er det rigtige valg. Jeg har flere steder læst at forgængeren 8608 skulle være en tand bedre, men går ud fra at den er udgået, da jeg ikke har kunnet finde den nogen steder.

Hos Merlin har man 14 dages fuld returret, så jeg har stadig chancen for at købe noget helt andet. Er der nogen der kan give et praj om hvilket fjernsyn der er bedst til de 7000 kroner?

Demo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Status: Offline
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

smid 700 kr ekstra og få dig et super fjernsyn! Philips 32 pw 8818 hos www.tapeconnection.dk

Det har altså et betydeligt bedre billede end de modeller du nævner! 7700,- er en lille pris at betale hvis de har tænkt sig at beholde tv'et i 10 år:D

Se evt. anden omtale af dette tv... Det er med i MASSER af tråde her på sitet.. brug søg funktionen

mvh DEMO

Til top Vis Demo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demo

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes