Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2025 | 13:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Forskel på PT-AE300 / PT-AE 300E (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 06 August 2004 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg har lige et kort spørgsmål som jeg håber at få svar på.

Jeg kan se at der findes to forskellige udgaver af Panasonic PT-AE300 projektoren (PT-AE300 / PT-AE300E) I Danmark er PT-AE300 næsten 2000 kroner billigere end PT-AE300E (www.edbpriser.dk), medens det i Tyskland er PT-AE300 der er dyrest.

Jeg går ud fra, at Panasonic har lavet lidt opdateringer på E-modellen, er det rigtigt, og er der nogen der ved hvori eventuelle forskelle på du to modeller ligger?

På forhånd tak for hjælpen!

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

Fasen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 August 2004 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Der er ingen forskel i deres performance. Jeg kunne forestille mig at den ene er den europæiske model med scart tikslutning og den anden måske er den amerikanske uden scart.

Ellers er der ingen forskel så vidt jeg er orienteret.

Til top Vis Fasen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fasen

rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Sendt: 06 August 2004 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Ahh ja, det kunne være en mulighed jeg slet ikke havde tænkt på. Lyder meget sandsynligt.

Tak for svaret.

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 06 August 2004 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

vasen skrev:

Der er ingen forskel i deres performance. Jeg kunne forestille mig at den ene er den europæiske model med scart tikslutning og den anden måske er den amerikanske uden scart.

lyder ikke utænkeligt.. dog mener jeg at min PT-AE500E hedder 'PT-L500U' i usa.. jeg tror alligevel ikke der er den store forskel på om den hedder E eller ikke E..

evt find den billigste af dem, og ring og hør sælger om der er scart etc. kigger man på mm-visions hjemmeside (fandt via google) så sælger de en PTAE300, men det billede de har derinde, er af en E maskine.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 06 August 2004 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
vasen skrev:

lyder ikke utænkeligt.. dog mener jeg at min PT-AE500E hedder 'PT-L500U' i usa.. jeg tror alligevel ikke der er den store forskel på om den hedder E eller ikke E..

evt find den billigste af dem, og ring og hør sælger om der er scart etc. kigger man på mm-visions hjemmeside (fandt via google) så sælger de en PTAE300, men det billede de har derinde, er af en E maskine.

Jeg mener, at PT-L500U med et L i står for long, altså at der er tale om en linse til stor afstand mellem projektor og lærred. Denne model kan ikke købes her i DK, hvor den kun sælges med en linse til kort afstand. 

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes