Sendt: 07 August 2004 kl. 06:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle.
Så fik jeg købt mig et nyt tv. Phillips 8844. Måtte slippe 8500 for det i elgiganten.
Har læst her på forummet at det er blevet set i elgiganten til 7999,- men så langt tror jeg altså aldrig det har været nede i pris, ikke her i Aalborg ihvertfald.
Jeg er rigtig godt tilfreds med tv'et, men jeg undrer mig over en ting.
Roder lidt rundt i de forskellige billedindstillinger, 16:9 filmformat, Superzoom, auto-format, 16:9 filmformat m/undertekster, 16:9 widescreen, osv.
Lige meget hvilken jeg vælger når jeg ser tv eller dvd, synes jeg at jeg mister noget af billedet. Når jeg ser tv, mister jeg noget af billedet ved alle instillinger pånær 16:9 widescreen, men ved denne indstilling bliver personerne lave og brede. Kender I det?
Er der nogen der har erfaringer med dette tv eller et tilsvarende, og kan give mig til instrukser i hvad jeg skal vælge når jeg ser tv/dvd med forskellinge formater??
Det skal lige siges at jeg HAR læst manualen, men den beskriver ikke ret sigende, hvad man skal vælge i når man ser film i de forskellige formater.
mvh. jesper __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5156&PN=3
|