Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 16 September 2004 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
Hej jeg står i lidt af et dilemma. Jeg skal have byttet mit PANASONIC TX28PS1 til et nyt da det har en fejl. Nu har jeg så bare fået øje på PHILIPS 28PW6408 til 1000; kr mere. Er dette tv det værd? Jeg mener er billedet bedre?
Tænder tv'er automatisk ved scart? ( Det gør mit Panasonic nemlig ikke. Dette er rart når man skal høre musik på dvden!)
Synes ikke at det tv jeg har nu er så god til at vise hvid! Men jeg ved jo ikke om det er bedre på Philipsen. Er der nogle der har philipsen? Jeg syntes også at det er meget iriterende at de sorte bjælker i 16:9, 2:35 ikke kan blive helt sorte! De ændrer sig i kontrast med billedet!
Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 20 September 2004 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
Tak for alle svarerne! Jeg er stadig i tvivl. Synes ikke at det tv jeg har nu er så god til at vise hvid! Men jeg ved jo ikke om det er bedre på Philipsen. Er der nogle der har philipsen? Jeg syntes også at det er meget iriterende at de sorte bjælker i 16:9, 2:35 ikke kan blive helt sorte! De ændrer sig i kontrast med billedet!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 21 September 2004 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
hvis det skulle tænde automatisk ved scart, så er det bare at fjerne et ben på scartkablet. mener at det i en tidligere tråd, blev slået fast at det er ben nr 8, der tænder fjernsynet.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum