Forfatter |
|
isman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 258
|
Sendt: 28 September 2004 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Vi er flere der skal have ny projektor her til oktober, og jeg har læst om forslag til at købe ind sammen, herinde på forummet, så skulle vi ikke se om det kunne lade sig gøre. Jeg er personlig intresseret i Panasonic AE700, og har læst at der er flere der også gerne vil overveje den, men der skulle vel ikke være noget i vejen for at man vælger en anden model, det må vel være sådan at en stor ordre på mange projektors, vil kunne give en pæn prisnedsættelse. Jeg vil gerne forslå en forhandler, men er selvføgelig åben for andre forslag. Mit forslag er Tapeconnection, fordi de har et kæmpe udvalg hvor man kan se og holde de forskellige modeller op mod hinnanden. De yder mindst 2 års garanti, istedet for et 1/2 år garanti og så 1 1/2 års reklamationsret. De har en enestående service, hvor de ikke er blege for at bruge meget tid på den enkelte kunde. De er til at snakke pris med. De har Otto som har en kæmpe viden om projektors. Hvad så, er der flere der er med på ide´en. Mvh Ib
|
Til top |
|
|
Jeffen Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 151
|
Sendt: 28 September 2004 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er med.
Jeg tror dog at der er mere ide i at gå dirkete til en importør istedet for hos tapeconnection.
Jeg har en 10000 der står projektor på.
__________________ Dyrk mit grej
A wise man once said, forgiveness is divine, but never pay full price for late pizza
|
Til top |
|
|
isman Forum Bruger

|
Sendt: 28 September 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg tror ikke at vi kan få en aftale hos en impotør, der er noget værd, de vil ikke sælge til private, og dermed svigte deres forhandlere, især ikke på de mærker der kan være intressante for os. Jeg har også lavet en tråd inde på DAHF, og der er der flere der er med på at købe ind sammen, så lad os se hvad der kan blive ud af det. Jeg tager kontakt til Otto hos TC, og får en snak med ham, så kan man jo bare vælge om man vil være med eller hvad. Mvh Ib
|
Til top |
|
|
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
Sendt: 28 September 2004 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
suk... jeg forstår virkeligt ikke alle disse fællesbestilling/fælleskøb af dit og dat indlæg der florrerer her og på f.eks. hol.dk.
Man opnår næppe ret meget og dertil kommer alt besværet....
__________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
Til top |
|
|
Jeffen Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 151
|
Sendt: 28 September 2004 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da virkelig positiv og saglig kritik som vi kan bruge til noget Webmonkey.
Inden du skræmmer alt for mange væk med dit indlæg  ,
kunne det være uhyggelig interessant at høre hvad det er for noget
besvær vi kan få ved at forsøge at få lidt grupperabat fra en butik.
Jeg er meget interesseret i sanyo z2/z3 ell. panny 700. Men som tidligere sagt har jeg kun 10000 kr.
__________________ Dyrk mit grej
A wise man once said, forgiveness is divine, but never pay full price for late pizza
|
Til top |
|
|
isman Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2004 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Kan evt intresserede ikke gå ind på den tråd jeg har oprettet om sammenkøb på DAHF, så vi får alle samlede, der er der nogle flere der er lune på forslaget, og det bliver noget lettere at følge med i når alle er samlede på samme forum og tråd. Mvh Ib
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
Sendt: 29 September 2004 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også interesseret i den projektor...
|
Til top |
|
|
isman Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2004 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Tråden er flyttet til Dansk hjemmebioforum (DAHF), da der var mange flere intresserede. Mvh Ib
|
Til top |
|
|