Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay skrev:
Det er meget sært, som projektorerne er prissat forskelligt i de forskellige lande. Testen på proj.centr. tager jo udgangspunkt i, at AE700 koster nogle hundrede $ mere end Z3, mens den herhjemme er 3.000 billigere. |
|
|
Jeg ved ikke hvorfor det er sådan, men det er sådan set ikke unormalt at det svinger hvordan priserne ligger i forhold til hinanden på forskellige markeder. Dét der er mere morsomt er at konklusionen både hos projectorcentral og fra mig er den samme - nemlig at den dyre er de ekstra penge værd PC mener at Panasonic'en på grund af bedre kontrast ved højere lysstyrke er flere penge værd, fordi man så kan bruge et større lærred, jeg mener Z3'en er flere penge værd fordi man kan skrue mere ned for lyset og få dybere farver i mørklagte rum, samt at den er groft sagt fri for VB. I praksis drejer det sig om at kigge på sit behov, og dén af dem der passer bedst ind er det bedste køb... AE700 til den almindelige bruger der ikke nødvendigvis mørklægger stuen, og Z3 til entusiasten.
Vanderlay skrev:
Ligeledes bliver Hitachi TX100 i USA solgt til en højere pris. Vejledende pris for den er vist 4.000$ eller noget i den stil. |
|
|
Den vejledende pris på TX100 i USA er helt ude i hampen, og har altid været det. Den bliver reelt solgt for under det halve. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|