| Forfatter |
|
Holmes Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 63
|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
I min søgen efter en egnet afløser for mit gamle CRT fjernsyn, er jeg faldet over denne model på nettet. Problemet er, at jeg slet ikke kan finde nogle tests eller forhandlere i Danmark på nettet. Så vidt jeg kan se, ligner det meget deres 32pf9956, men er der nogen forskel? (den eneste forskel jeg kan se, er at 9976 er helt i sølv mens 9956 har en sort ramme forneden). Selv kan jeg bedst li´9976 designmæssigt.
Er der nogen her der kan fortælle mig, om der f.eks. følger vægbeslag med 9976? På tyske internetsider, synes jeg desuden også at 9976 er prissat lidt lavere.
På forhånd tak for hjælpen
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Holmes
Jeg så det inde i electric city på fisketorvet.. Det stod til 25.000,-
Det eneste som skulle være lidt dårligere end 32PF9986 er at det kun har Pixel Plus 1.. Jeg instillede begge skærme ens, og synes faktisk ikke det stod dårligere.. Til gengæld så er det 4.000,- billigere, og 2000 % flottere.. Det er samme panel (1366*768, 800:1 kontrast) i begge.. Og umildbart samme menu`er..
Faktisk så er det det pæneste jeg har set.. Det er et vildt fedt design..
Og så har det den bedste billede kvalitet af alle LCD TV.. Havde faktisk også fed lyd... Jeg tror jeg må ha`mig sådan et.. :o)
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Holmes Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kim
OK, så findes det da
Ja, vi kan hurtigt blive enige om at det er et fedt design. Du skulle vel ikke vide om der følger vægbeslag med?
Mvh.
John
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige ringet til butikken for at få at vide om der følger vægbeslag med.. Han ringer tilbage om lidt.. Skulle lige ned på lageret og finde ud af det.. ´
Nogle steder på nettet står der at det er en plasma skærm.. Det troede ham i butikken også.. Men det er det ikke..
Så lige på denne side af der følger begge typer beslag med.. Og det er godt nok noget billigere end Electric City..
http://www.electricalscentre.com/acatalog/32_PHILIPS_LCD_TV. html
|
| Til top |
|
| |
Holmes Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber du vil skrive her, om der følger vægbeslag med. Jeg har prøvet at lede efter det på nettet og nogle steder står der at der gør. Endnu et punkt hvor det skiller sig ud - både vægbeslag (forhåbentligt også i DK) og bordstander til en fornuftig pris.
|
| Til top |
|
| |
Holmes Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Holmes Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan godt se at den side du fandt er endnu billigere. Ville du ture købe et 9976 i England? Desværre kan jeg se, at de kun sender indenlands
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er også vægbeslag med hos Electric City..
|
| Til top |
|
| |
Holmes Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint - det er åbentbart standard over hele verden.
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige et indspark hvis I overvejer at købe udenlands, Philips har det der hedder world wide garanti, det betyder at i tilfælde af problemer så kan skidtet bringes til det nærmeste Philips service center.
|
| Til top |
|
| |
Holmes Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2004 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for dit indspark - det er MEGET rart at vide.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 07 November 2004 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var inde og se på det her til middag.. Der var kun et elendigt antenne signal tilsluttet, og billedet var elendigt.. Lige som alle de andre LCD/Plasma skærme..
Jeg spurgte om de ikke kunne sætte en DVD til, så man kunne få en ide om det var noget.. Det kunne de altså ikke sådan lige.. Men jeg kunne da bare købe det sagde han.. For de havde jo 8 dages retur ret.. Så jag skulle bare komme med det igen, hvis det ikke var godt nok..
Så jeg købte det.. Og det er langt bedre end jeg havde forestillet mig..
Selv med antenne signal, er det faktisk på højde med det Metz Atlantis jeg havde for et år tilbage.. Og med DVD er det langt bedre.. DVI og 1080i står bare kniv skarpt..
Og der er overdrævet fedt design..
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Holmes Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2004 kl. 08:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er et utroligt fedt design. Det er også det jeg er faldet for.
Mit største problem er størrelsen. Jeg vil nemlig komme til at sidde ca. 4 meter fra det og er derfor bange for at det bliver for småt. Hvor langt sidder du fra det?
Ellers må man sige at du er en handlingens mand - ikke så meget pjat. Fra vi skrev om det her til du havde købt det, gik der 4-5 timer . Bare jeg var lige så beslutsom.
Mvh
John
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 07 November 2004 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske.. Men det koster mig måske 10,- i renter at have det i en uge, hvis jeg ikke vil have det.. Og det vil jeg jo nok ikke til den pris.. De ville ikke gå længere ned i pris.. Så er jeg også helt is kold.. 7500,- er mange penge at smide ud..
Mvh
Kim
|
| Til top |
|
| |
Kongen24 Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004
Status: Offline Indlæg: 46
|
| Sendt: 24 November 2004 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen som nogle nye input om 9976?? Jeg har set det til lige knap 20.000 inde på edb-priser! -det er i en prisklasse lige efter min smag. 
(eller hvis der er nogen som evt. kender en anden skærm (Plasma/LCD, 32 til 42 tommer, som ligger i prislejet 20-25.000))
Mvh.
T __________________ "Light weight, baby!!"
|
| Til top |
|
| |
per_zk Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 06 December 2004 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
per_zk Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 06 December 2004 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Jeg var inde og se på det her til middag.. Der var kun et elendigt antenne signal tilsluttet, og billedet var elendigt.. Lige som alle de andre LCD/Plasma skærme..
Jeg spurgte om de ikke kunne sætte en DVD til, så man kunne få en ide om det var noget.. Det kunne de altså ikke sådan lige.. Men jeg kunne da bare købe det sagde han.. For de havde jo 8 dages retur ret.. Så jag skulle bare komme med det igen, hvis det ikke var godt nok..
Så jeg købte det.. Og det er langt bedre end jeg havde forestillet mig..
Selv med antenne signal, er det faktisk på højde med det Metz Atlantis jeg havde for et år tilbage.. Og med DVD er det langt bedre.. DVI og 1080i står bare kniv skarpt..
Og der er overdrævet fedt design..
Mvh Kim
|
|
|
Er du stadig tilfreds med dit PF9976? Jeg har set et 30" PF9975 hos den lokale Expert og syntes umiddelbart at der var godt billede på. Er det ikke samme teknik i 76'eren bare i 32" og så med DVI?
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 06 December 2004 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej per_zk
Jeg returnerede det inden en uge, da modellen var/er helt ny.. Og dermed havde et par irriterende software fejl.. Bl.a. så bankede kontrasten helt op ved tekst-tv.. Ret skod, da det nærmest brænder ind i øjnene om aftenen når det er mørkt..
Men det er klart det fedeste 32" LCD til prisen.. Sharp har ikke noget som er på højde med det her... Billedet er meget bedre når man får det hjem, med ordentligt antenne signal, end det man normalt oplever i en butik.. 30PF9975 er desværre slet ikke i samme klasse.. Jeg køber nok snart et 32PF9976 (igen).. Skal bare lige sikre mig at software fejle er rettet...
Det som gav bedst billede på 9976 var mærkeligt nok VGA fra min Thule DVD.. Noget bedre end DVI fra en Denon.. Hvilket jeg ikke helt forstår..
Med VGA ind, står billede HELT perfekt, uden nogen former for digitale artifacts af nogen art... Faktisk noget bedre end noget CRT TV på markedet..
Eneste minus er, at sort niveauet ikke er helt som godt som CRT.. Men der kan til gengæld skrues mega meget op for kontrasten, så hvis man kunne sætte en eller anden kontrast skærm på, så har man det bedste billede, uden sammenligning..
NAD, B&O, SONY, SHARP, SAMSUNG... Ingen af dem har noget som er bare i nærheden af det her..
Mvh Kim
PS: Nogen som ved hvor man kan købe noget ND film til at forbedre sort niveau..?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 06 December 2004 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
| Eneste minus er, at sort niveauet ikke er helt som godt som CRT.. Men der kan til gengæld skrues mega meget op for kontrasten, så hvis man kunne sætte en eller anden kontrast skærm på, så har man det bedste billede, uden sammenligning.. |
|
|
Du skal være obs på at du ikke skruer så højt op for kontrasten at den crusher det hvide, så vil det gå ud over billedkvaliteten. Hvis først du har mistet detaljer pga. crushing kan du ikke hente det igen med kontrastfilm (som jeg iøvrigt aldrig har hørt om før - er det noget du fandt på, eller noget du har set folk gøre?) __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
disconow Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 100
|
| Sendt: 07 December 2004 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der ved om 32PF9976 understøtter HDCP på DVI'en...?
|
| Til top |
|
| |