Sendt: 09 November 2004 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
For det første skal du være opmærksom på at der findes PIP og PAP. PIP er som du beskriver Picture In Picture mens PAP er Picture And Picture. Fordelen ved PAP er at du rent faktisk har 2 billeder hver for sig, hvor de ved PIP overlapper hinanden.
Jeg ved at Sony har fjernsyn med PAP. Mit eget 32" har det, men det er dog nogle år gammelt. Jeg ved ikke hvordan markedet ser ud nu, men dengang var de ikke bange for at skrive hvis fjernsynet havde 2 tunere og PAP/PIP.
Udover det bør du også overveje om det rent faktisk er noget du vil betale for. For selvom featuren virker smart og "det er da noget jeg vil bruge mega meget", så kan det nemt gå hen og blive noget der kun er sjovt den første måned. Sådan har jeg det i hvert fald. Jeg bruger aldrig mit PAP, selvom jeg også i sin tid var oppe og køre over alle de muligheder det ville give mig :)
Men kig på de lidt dyrere modeller og find så ud af om det er PIP eller PAP du har med at gøre. PAP vil klart være at foretrække. Jeg kan have to billeder stående ved siden af hinanden og skalere dem dynamisk i størrelsen, hvis jeg lige vil følge lidt mere med i det ene frem for det andet.
|