Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 20:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 32" Widescreen tv: Hjælp til køb (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ebsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 08 December 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Godaften!

Jeg skal snart ud og invistere lidt penge i et nyt tv. Tv'et skal være et 32" tommer Widescreen og med 100 Hz teknologi. Derudover har jeg egentlig ikke nogle krav, udover at der skal kunne købes stander til, så det komme til at se ud som om det er en heldhed,- altså så standeren og tv'et nærmest går ud i ét.

Jeg vil Max. bruge 10.000 kr. inklusiv standeren på det hele, og mit spørgsmål lyder så på: Hvad skal jeg vælge? Hvad er det bedste produkt til prisen efter jeres mening og erfaring?

Jeg har kigget lidt på disse to:

http://www.jvc.dk/product.php?id=AV-32X4BU&catid=100003

og

http://www.sony.dk/PageView.do?site=odw_da_DK&page=Produ ctHome&section=da_DK_Products&productmodel=%2FTV+Pro jector%2FTVP+Widescreen+16x9+TV%2FKV-32CS75&productcateg ory=%2FTV+Projector%2FTVP+Widescreen+16x9+TV&productsku= KV32CS75E 

Begge koster omkring de 8000-10000kr, inkusiv stander.

Men hvad siger i?  Har i bedre foreslag? gode råd, som jeg skal være opmærksom på? eller har i erfaring med nogle produkter??

Mange tak!   

Til top Vis ebsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ebsen

notional
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 09 December 2004 kl. 05:46 | IP-adresse registreret  

Jeg ville spare lidt mere sammen. På den måde kan du få én af de bedste 32" CRT fjernsyn på markedet:

http://makeashorterlink.com/?P2C263BF9 (Philips 32PW9509 )

Det koster 10.000 uden bord, men jeg tror de fleste synes det er alle pengene værd

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional

Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 09 December 2004 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

Du kan nemt få et godt 32" til 10k, dog vil jeg råde dig til at vente en 3 uger til januar udsalget kommer, så kan du med garanti lave dig en god handlen.

Jeg har haft et SONY 32" FQ70 (sidste års model), det var et kanont TV og det gav jeg 10k for inkl. fod.....

Ellers er der også Panasonic, det laver også ekstramt gode TV.....mange vil påstå at de laver de bedste CRT i 10k klassen, men det er en gammel diskussion som vi vist ikke behøver at genoplive :)

Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes