| Sendt: 17 December 2004 kl. 02:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kongen24 skrev:
|
Men jeg føler mig alligevel mest tryg når det står på dansk og der er en dansk adresse!
|
|
|
Inden du handler med prispiraten, så synes jeg du skal nærlæse deres salgs- og leverings- betingelser.
Her er et par citater fra ovennævnte på prispiratens websted:
Vedrørende returnering af varer: PrisPiraten afvikler dermed ikke tilbagebetalingen. Det er en sag mellem den tyske forhandler og kunden.
Vedrørende garanti: Det er ikke PrisPiraten, der yder reklamationsret/garanti, men den leverandør, vi har formidlet kontakten til
Vedrørende ansvar: Prispiraten påtager sig hverken kundens ansvar eller leverandørernes ansvar.
Hvis du føler dig mere tryg, ved at handle med prispiraten, fremfor at handle direkte hos en tysk forhandler, så vil jeg mene at der er tale om en falsk tryghedsfølelse. Det eneste prispiraten gør, er at bestille varerne i dit navn, og så indkassere et gebyr for at gøre det. Jeg ville spare gebyret, hvis det var mig.
Hvis jeg skulle købe et TV i Tyskland, ville jeg iøvrigt vælge, selv at hente det hos en forhandler lige syd for grænsen, fremfor at få det sendt. Fragten for et TV af den størrelse er dyr, og dem ville jeg bruge på benzinpenge istedet. Philips har iøvrigt verdensomspændende garanti på deres TV, så du behøver ikke sende det til Tyskland, hvis det skal repareres. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|