Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 12:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Ekstern tuner til billigt LCD tv (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Knecxt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 December 2004
Status: Offline
Sendt: 23 December 2004 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Jeg har for nyligt investeret i et billigt 20" LCD TV. Jeg er sådan set nogenlunde tv-billedet, men synes generelt billedet virker mere støjfyldt. Jeg tror at selve kvaliteten af skærmen er udmærket, da responstiden er på 16ms og 800x600 oplæsning, hvilket burde være nok til tv.
Jeg har dog læst mig til at tuneren i de billige LCD TV ikke er af den allerbedste kvalitet, så kan det betale sig at købe en ekstern tuner og hvordan vil det fungere?

TV´et har følgende indgange: AV in, S-VIDEO in, DVD in, DTV og antenne

Antennesignallet er analogt og bliver leveret nede fra stuen af gennem en splitter (15m-20m) længde omtrent. Billedet har aldrig været særlig optimalt, hvor mange af kanalerne enten har støj eller dårlige farver (3+ og DR2 især). Investerede engang i en antenneforstærker (150-200kr), men den gavnede på ingen måde billedet. Hjælper det at investere i dyre kabler til de 15-20m, og findes der forstærkere der rent faktisk virker?

Til top Vis Knecxt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knecxt

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes