Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 22:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: projektor med pc (mediacenter) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sweetsally
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2004
Status: Offline
Sendt: 31 December 2004 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne godt tænke mig at skifte min pc ud nu (3år gl) og så vil jeg gerne ha "det hele" og for at få det og være sikker på at det virker(sidst samlede jeg den selv og den går tit ned;o))har jeg kikket på "færdige" mediacenter pc-er og da jeg ikke kan finde nogen med media xp 2005 på har jeg fundet et mediacenter i amitech, som ser færdigt og køreklart ud til 10.000kr, men det kan sikkert samles både bedre og billigere....nogen ideer til andre køb (kikker altid edb-priser, men synes ikke der er nogen "køreklare" pcer der er lavet til det hele....diasshow, tv kik og tv optagelse, flere programmer på samme tid og samtidig surfe på nettet, skive en mail, og se en film, og høre musik og det hele gerne på samme tid i forskellige vinduer ikke at forglemme måske at spille et spil også..

Og så forestiller jeg mig at jeg kan gøre alt dette ved at køre det hele gennem pcen der er tilsluttet til en projektor med et stort lærred.

Og altså smide tv, stereoanlæg, dvd, videooptager osv ud...ha det hele samlet i en lille kasse , med eksterne hd. til billeder og musik og film....fylder ingenting

projektoren overvejer jeg en panasonic ae700 men hvilken pc???

hææææ tusind tak

Bluesky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 01 Januar 2005 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Nu burde du nok have lagt denne under HTPC da vel er et PC spørgsmål. Der vil du måske få flere svar.

Nu skriver du ikke hvilken PC det er du har set, men jeg går ud fra det er Mediacenter 1290 til 9.999,- Jeg har ikke set den i funktion, men det lyder da meget godt. Jeg tror dog også du kan lave noget ligende selv lidt billigere. Denne kan dog spille CD'er uden at boote Windows, det kan du ikke sådan lige selv lave. De skriver også at den er stille, her må du selv høre om den er. Hvis du selv vil samle en PC er det også noget der koster ekstra at lave den stille.

Afhængig selvfølge af dine behov/ønsker tror jeg ikke du kan slippe for et almindeligt TV. En projektor og PC højttaler synes jeg heller ikke passer sammen.

Hvis jeg var dig ville jeg nok købe projektoren først og sætte den til dit nuværende anlæg. Så kan du evt. lege lidt med at sætte din nuværende PC til projektoren og se om det er noget du har lyst til at rode med.
Til top Vis Bluesky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bluesky

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes