| Sendt: 31 December 2004 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne godt tænke mig at skifte min pc ud nu (3år gl) og så vil jeg gerne ha "det hele" og for at få det og være sikker på at det virker(sidst samlede jeg den selv og den går tit ned;o))har jeg kikket på "færdige" mediacenter pc-er og da jeg ikke kan finde nogen med media xp 2005 på har jeg fundet et mediacenter i amitech, som ser færdigt og køreklart ud til 10.000kr, men det kan sikkert samles både bedre og billigere....nogen ideer til andre køb (kikker altid edb-priser, men synes ikke der er nogen "køreklare" pcer der er lavet til det hele....diasshow, tv kik og tv optagelse, flere programmer på samme tid og samtidig surfe på nettet, skive en mail, og se en film, og høre musik og det hele gerne på samme tid i forskellige vinduer ikke at forglemme måske at spille et spil også..
Og så forestiller jeg mig at jeg kan gøre alt dette ved at køre det hele gennem pcen der er tilsluttet til en projektor med et stort lærred.
Og altså smide tv, stereoanlæg, dvd, videooptager osv ud...ha det hele samlet i en lille kasse , med eksterne hd. til billeder og musik og film....fylder ingenting
projektoren overvejer jeg en panasonic ae700 men hvilken pc???
hææææ tusind tak __________________ søg og du skal finde;o))
|