| Sendt: 03 Januar 2005 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg har heller ikke lige haft tid til at rode med det, så jeg har ikke fået undersøgt om software fejlen er rettet..
Kontrasten gik helt i max når man brugte tekst-tv... I Picture & Text gik både billede og tekst i max kontrast, første gang man prøvede.. Men anden gang i træk, så var det okay..
Kongen24: Er den fejl rettet..?
Hvor købte du henne, og hvor meget måtte du slippe for det..?
Mvh Kim
PS: Sort er ikke rød på 9976 & 9986. I et helt mørkt rum, er sort ikke 100 % sort, men da klart det bedste man får med LCD.. Og der er ikke noget som hakker i kanterne, som næsten alle LCD TV gør..
PP kan både i version I & II se lidt kunstig ud grundet "Natural Motion".. Bevægelser ser lidt dokumentar agtige ud, men så er der movie plus og progressiv scan... Det kunne være fedt hvis man kunne de-aktivere "Natural Motion" og stadig få skarpheden og renheden fra PP..
Jeg tror at 9976 har PP II.. Alle menuer (på nær der ikke står II efter PP) og panelet osv. er helt identisk med 9986.. Det skulle være mærkeligt at man lavede om i chassiet for at få gammel teknologi i et nyt produkt..
Mit gæt er, at man af markedsføringsmæssige årsager, har valgt at kalde 9976 for PP I for at differentiere det fra 9986, som jo er en del dyrere..
Jeg kan i hvert fald ikke se forskel på de to`s billede.. Og jeg er MEGA kritisk.
|