| Sendt: 09 Februar 2005 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så engang NAD's lille LCD skærm og hold op hvor var jeg skuffet. Grynet, pixelleret og forfærdeligt grim. Jeg ville aldrig smide penge efter den.
Da jeg så for nogen dage siden var i Hifi klubben så jeg den store 32" version. Det er vidst kun navn de to modeller har tilfælles, for billedet var det bedste jeg nogensinde har set. Skarpere og mere klart end nogen CRT jeg har set.
Jeg synes billedet stod bedre end Philips to bedste LCD 32" tv, men ok, det var jo også sat op af Fona mænd (endnu værre var det i electronic world, hvor det lignede en gang grød).
Hvis det ikke var for prisen, så ville det klart være den bedste skærm på markedet. På den anden side er materialerne meget flottere end på Philips' og samtidigt er skærmen billigere end den nye B&O, så SÅ galt er det nu ikke.
På NAD's produktbilleder ser man klart hvor forfærdeligt meget glasset reflekterer. Dette så jeg dog ikke på det tv i butikken, så det må være med vilje de havde reflektioner på billederne. Glasset er en kontrast skærm, der gør de mørkeste farver mørkere, så LCD'en lettere kommer til at vise mere korrekt sort, hvilket gør det bedre end andre LCD på markedet.
Har du pengene, synes jeg bestemt du burde smide dem i hovedet på hifiklubben og savlende løbe hjem med skærmen under armen 
|