Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 19:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Garanti på tysk Philips fjernsyn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pisfin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Status: Offline
Sendt: 25 Januar 2005 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Hejsa,

Jeg er absolut fristet af at købe et Philips LCD fjernsyn i Tyskland. Jeg har været inde hos http://www.technikdirekt.de/main/page.xp, hvor jeg har fundet 32PF9986 til 2999 euro+ 60 euro for fragt= 22.728,37 kr. ved en kurs 7,43 eller et 32PF9976 til 18270,37 kr.

Dette må siges at være en pæn besparelse, men er der noget som jeg skal være opmærksom på? Kan der komme ekstra omkostninger? Og hvad med garantien? Jeg ved at Philips har Europa-garanti, men er der nogen, der har erfaringer med denne eller skal fjernsynet returneres til Tyskland, hvis det går kaput? Men hjælp mig gerne med erfaringer fra indkøb i Tyskland således at jeg kan få mit ønske fjernsyn.

Til top Vis pisfin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pisfin

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 00:58 | IP-adresse registreret  

Ja, Philips har Europa garanti, så du kan godt få det repareret i Danmark hvis uheldet er ude. Desværre bruger Philips Elektronikcentret som deres reparatør, og det er de absolut sløveste padder i elektronikbranchen. Hvis dit TV går i stykker skal du derfor væbne dig med tålmodighed. . . .

pisfin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

Men det ville vel så være det samme hvis jeg købte et Philips fjernsyn i Danmark, som skulle reparation. Er der for øvrigt nogen der har erfaringer med priserne på www.technikdirekt.de? Er det de reele priser, der står der eller skal man betale mere når man er fra Danmark?
Til top Vis pisfin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pisfin

Molokgehenna
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Jeg ville anbefale dig at tage en forsikring med i købet når du er oppe i den prisklasse. men det er jo helt op til dig.

Men du vil takke dig selv den dag uheldet er ude hvis du er dækket ind.

Til top Vis Molokgehenna's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Molokgehenna

batistuta3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2004
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Priserne på technikdirekt gælder også for danskere (blot er fragten dyrere) - jeg har bl.a købt en dvd-afspiller og et kamera hos dem - ingen problemer.
Til top Vis batistuta3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af batistuta3

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes