TapeConnection Lukket konto Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
mbm1 skrev:
Det er vedr. et Philips 42PF9946/12 som jeg har.
Mit spørgsmål er om dette kan bruges til HDTV og bedre opløsning hvis jeg benytter VGA-indgangen.
Panel-opløsning er på: 852 x 480p
Det kan vise alle mulige forskellige opløsninger, og også HDTV, men du kan ikke udnytte højere opløsning end panelet har. I praksis vil HDTV dog se bedre ud end DVD alligevel, bl.a. fordi komprimeringsfejl bliver væsentligt mindre tydelige. Men gevinsten er ikke så stor som på et HD display.
__________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
mbm1 skrev:
Der er så ingen idé/gevinst i at benytte sig af VGA-indgangen?
Der er vist ingen, der ved hvordan den slags bliver ved lancering af hdtv i DK. I England bliver de så vidt jeg ved sådan, at man skal have dvi eller hdmi med kopibeskyttelse for at modtage hdtv, dvs. VGA vil ikke virke.
TapeConnection Lukket konto Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
Vanderlay skrev:
Der er vist ingen, der ved hvordan den slags bliver ved lancering af hdtv i DK. I England bliver de så vidt jeg ved sådan, at man skal have dvi eller hdmi med kopibeskyttelse for at modtage hdtv, dvs. VGA vil ikke virke.
Med skærme som dette får det ingen betydning, da man stadig vil kunne trække SD opløsning ud af boxene, det er kun HD der bliver låst til DVI/HDMI.
__________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum