Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 15:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Intet billed på projektor fra ny DVD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MesterMorten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 28 Februar 2005 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået mig et lille problem efter jeg har fået mig en ny DVD optager(JVC DR-MH20S)

Jeg kan nemlig intet billed få frem på min projektor(Sanyo Z2) igennem den nye DVD. Jeg har et DVI->SKART stik kabel, som jeg brugte fra projektoren og ned til min gamle phillips afspiller(fra 2000)DVD i skart 2 TV OUT også virkede den, men nu tager jeg den ud af den gamle DVD og over i den nye i skart L-1 IN/OUT og så ville jeg da mene at den skulle kunne virke, men det gør den desværre ikke. Den viser bare sort skærm(hvor imod TV'et virker fint)hvilket må betyde at der må komme en smule signal igennem, for ellers ville den jo lyse blå og slukke efter 5 min.

Hvad er det jeg gør galt? Mangler jeg at indstille noget korekt eller hvad?

Håber nogen kan hjælpe mig, så ville jeg dælme blive glad.

Til top Vis MesterMorten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MesterMorten

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

MesterMorten skrev:
Jeg kan nemlig intet billed få frem på min projektor(Sanyo Z2) igennem den nye DVD. Jeg har et DVI->SKART stik kabel, som jeg brugte fra projektoren og ned til min gamle phillips afspiller(fra 2000)DVD i skart 2 TV OUT også virkede den, men nu tager jeg den ud af den gamle DVD og over i den nye i skart L-1 IN/OUT og så ville jeg da mene at den skulle kunne virke, men det gør den desværre ikke. Den viser bare sort skærm(hvor imod TV'et virker fint)hvilket må betyde at der må komme en smule signal igennem, for ellers ville den jo lyse blå og slukke efter 5 min.

Jeg vil gætte på du mangler at sætte afspilleren til at spytte RGB ud.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

MesterMorten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 Marts 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

TAK TAK TAK

Jeg ledte og ledte og fandt det endelig tilsidst.

For i starten jeg var ikke klar over hvor jeg skulle lede, altså om det var i projektoren eller DVD'ens opsætning og jeg syntes jeg havde ledt over det hele, men det havde jeg altså så bare ikke

Det var egentlig ikke så meget der skulle til, før jeg fik en ide om hvad det var der var galt, men jeg siger alligevel RIGTIG MANGE TAK for de vise ord

Til top Vis MesterMorten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MesterMorten

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes