| Sendt: 01 Marts 2005 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er den nyeste model fra Panasonic.
Det er blevet rost rigtig meget, men desværre er opløsningen ikke særlig stor. De 480pixels er for lidt til at kunne vise det fulde PAL billed som DK kører med.
Men det er helt klart et tv jeg gerne vil købe. Det er billigt, ser fedt ud og så er billedet rigtig godt.!
G8 kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.
HD kompatibilität; betyder at du kan tage en dvd der kører med 1080i, 720p progressive scan, og kører signalet ind i tv'et, og så vil den ned skallere billedet til 852x480 som plasmaet kører.
Det kan forbedre billed kvaliteten en del.
Det optimale er selvfølgelig at købe et tv der kan kører de store opløsninger, men det kan vist ikke fåes endnu.
I bund og grund et godt tv. Nogen vil mene at pga. opløsningen ville de aldrig købe det. Du vil miste 5% af billedet i toppen og i bunden. Altså fordi du mangler ca. 100 pixels vertikalt. Der er snakke om ca. 3-5cm ved en 42" (så vidt jeg kan huske) så det er ikke fordi det er særlig meget.
Jeg ved at det helt klart er sådan et tv her jeg skal have. Mest pga. jeg ikke har råd til et pioneer, og syntes egentlig at billed kvaliteten er ret god ved dette her.
Det er jo også fedt at det kan fåes i tyskland til ca. 14kkr + fragt. (set til 1980Euro med fod eller beslag)
|