Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 08:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: What’s the catch.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tnaa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 14:49 | IP-adresse registreret  

Hej,

Hvad er det lige der sker her: Pioneer plasma og dvdoptager til under 30k, Der er sikkert et eller andet lusk, måske det bare er en monitor, men hvorfor så sælge det som en pakkeløsning med dvd optager?? Nogen som kender skærmtypen?

/tnaa

http://www.home-cinema.dk/index.php?show=produkter_plasma_pi oneer-dvd

Til top Vis tnaa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnaa

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Hvad skulle der være lusk i det tilbud - må priserne ikke falde eller presses i din verden?

Pakkeløsningen er jo sikkert fordi at der er forhandlet en god pris på det hele så der kan formidles et godt tilbud til kunderne - hvad er problemet med det??

Forstår ikke helt dit opstød - prøv da at maile dem istedet for. De kan i det mindste svare kvalificeret på dine spørgsmål!

Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Lusk er det vel næppe, men det ser ud til at være en anden type plasma end de 43" Pioneer-modeller, man typisk ser, og som er langt dyrere.

Så, jeg ved ikke, om jeg forstår opstødet, men jeg forstår godt spørgsmålet, nemlig hvorledes disse adskiller sig fra de modeller, der sælges i andre butikker med Pioneer.

Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

tnaa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

tja ... måske man skulle jeg have sat en smiley .. "lusk" i min teminologi er blot udtryk for noget jeg ikke forstår .. Har aldrig set modellen før, og den bliver aldrig omtalt herinde MEN, Ronin, Jeg undskylder mit ordvalg. Forsøgte at kontakte via mail i fredags og efter at have postet dette indlæg er jeg imidlertid blevet kontaktet af en venlig sælger (som ikke tog sig synderligt af det da jeg spurgte ham de eksakt samme spørgsmål) Nu kunne jeg ikke se ham gennem telefonen men jeg TROR han trak på smilebåndet da jeg spurgte ham hvad der var lusket ved prisen!! 

.. nå ikke mere Lusk: Det viser sig at der ikke er tuner i modellen men det er der i dvd-optageren, og så er der ikke tekst-tv (et absolut must)... tuner kan købes til ca 3500 

tnaa

Til top Vis tnaa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnaa

Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Snakkede ham om hvilken generation af pioneer PDP der var tale om??....der er jo bare panelet de sælger der, de skriver ikke så meget om det.

Hvis der er tale om det panel som også sidder i 435 modellerne synes jeg det er et ret godt tilbud.

Men er der tale om et af de paneler der sidder i 434 modellerne ved jeg ikke rigtigt, så ville jeg personligt nok vælge at købe et 435 panel, der kan man vel efterhånden godt få forhandlet en pris i nærheden af de 35-40k i hvert fald på HDE versionen....så får du også et TV der med al sansynlighed er klar til HDTV.
Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

tnaa skrev:

tja ... måske man skulle jeg have sat en smiley .. "lusk" i min teminologi er blot udtryk for noget jeg ikke forstår .. Har aldrig set modellen før, og den bliver aldrig omtalt herinde MEN, Ronin, Jeg undskylder mit ordvalg. Forsøgte at kontakte via mail i fredags og efter at have postet dette indlæg er jeg imidlertid blevet kontaktet af en venlig sælger (som ikke tog sig synderligt af det da jeg spurgte ham de eksakt samme spørgsmål) Nu kunne jeg ikke se ham gennem telefonen men jeg TROR han trak på smilebåndet da jeg spurgte ham hvad der var lusket ved prisen!! 

.. nå ikke mere Lusk: Det viser sig at der ikke er tuner i modellen men det er der i dvd-optageren, og så er der ikke tekst-tv (et absolut must)... tuner kan købes til ca 3500 

tnaa

Sorry, hvis jeg lød en kende grov - det var ikke hensigten!

Det er selvfølgelig nok så væsentligt om der er tuner med til den pris, og det lyste næsten også at det var der ikke. Den separate tuner er nok smartest at investere i hvis man skal have max udnyttelse af skærmen - tunere i optagere synes jeg sjældent er specielt gode, men jeg skal selvfølgelig ikke udtale mig om den i Pioneer´en da jeg ikke kender deres optagere specielt godt!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes