| Forfatter |
|
dan Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 20 Marts 2005 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej....
Nu har jeg gået og tænkt over det i lang tid, så jeg har bestilt en infocus 4805 og ska hente den på mandag, glæder mig for vildt Dertil har jeg også bestilt et fastramme lærred!
Er der nogen af jer som har erfaring, godt/dårlingt med denne model? vil meget gerne høre fra andre...
Næste skridt i mit projekt bliver at købe atlantic technology´s 4200THX surround sæt!
Hilsen Dan
|
| Til top |
|
| |
Dief Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1214
|
| Sendt: 21 Marts 2005 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har 4800'eren, og er meget tilfreds med billedet. Den bliver du helt sikkert glad for, eksperimenter lidt med den, på den måde kommer du frem til det bedste billede.
Held og lykke med den.
Dief __________________ Bio
Mit DIY
hj.side
|
| Til top |
|
| |
dan Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Marts 2005 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dief: Tak for det, fik den hjem igår, men blev enig med mig selv om at det sku laves ordentligt
Så alt blev pillet ned af væggen og huller blev spartlet ud! Så ska jeg bare have malet idag, så jeg håber på at få sat det op idag
Dan
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 22 Marts 2005 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dan
Jamen tillykke med nyanskaffelsen. Det er jo altid rart at få nyt lejetøj 
Jeg har set 4805´eren i aktion, og jeg var meget imponeret over sortniveauet og kontrasten. Den kan virkeligt lave et flot billede med god dybde i farverne. Normalt foretrækker jeg et gråt lærred, men 4805´eren har så godt sortniveau at hvidt måske er bedre. Hvad har du valgt? __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
| Sendt: 22 Marts 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tilykke med den.... Pragtfuld projektor!!! 
Velkommen i klubben
|
| Til top |
|
| |
dan Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2005 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej...
nu blev jeg først færdig med at sætte det hele op igår. det tog lidt længere tid en beregnet, men så er alle kabler også trukket inde i vægen, så det er blevet rigtig lækkert
Jeg har valgt et fastrammelærred med en satina pro lærred (HVID). Og billedet står rigtig flot på det, også selvom det er hvidt lærred. Så jeg er fuldt ud tilfreds og det er jo den fedeste oplevelse at se film i sådan et format
Dan
|
| Til top |
|
| |
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
| Sendt: 24 Marts 2005 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan skrev:
|
hej...
nu blev jeg først færdig med at sætte det hele op igår. det tog lidt længere tid en beregnet, men så er alle kabler også trukket inde i vægen, så det er blevet rigtig lækkert
Jeg har valgt et fastrammelærred med en satina pro lærred (HVID). Og billedet står rigtig flot på det, også selvom det er hvidt lærred. Så jeg er fuldt ud tilfreds og det er jo den fedeste oplevelse at se film i sådan et format
Dan
|
|
|
Denne projektor er også kun egnet til et hvidt lærred... Da den for det første ikke er lystærk nok til et gråt! (Absolut ikke en dårlig ting)
Andet er, at sortnivau'et et ganske glimrende i forvejen...
Med et grålærred opstår stumme og mørke billeder med denne projektor! Har prøvet begge dele...... så du kan være HELT rolig med dit valg af lærred.....
Kunne være fedt at se dit setup under ''Mit surround anlæg'' har du overvejet at oprette en tråd hér?
Endnu engang.... Tillykke med det hele
|
| Til top |
|
| |
MagnusHolm Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 24 Marts 2005 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad måtte du give for den, og hvor ?
|
| Til top |
|
| |
dan Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Marts 2005 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Magnus Holm: Jeg købte den i lydbutikken som ligger på frederiksberg. Jeg fik den til en ret go pris, da det var en let demo og jeg kender ejeren
Feeble: jo jeg har også tænkt mig at oprette en tråd derinde, ska bare lige have skrevet det hele op Men det ska nok komme
Dan
|
| Til top |
|
| |
MagnusHolm Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 27 Marts 2005 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan skrev:
|
Magnus Holm: Jeg købte den i lydbutikken som ligger på frederiksberg. Jeg fik den til en ret go pris, da det var en let demo og jeg kender ejeren
Feeble: jo jeg har også tænkt mig at oprette en tråd derinde, ska bare lige have skrevet det hele op Men det ska nok komme
Dan
|
|
|
hvad er nyprisen der `?
|
| Til top |
|
| |
dan Forum Bruger

|
| Sendt: 22 April 2005 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er faktisk ikke klar over hva nyprisen er helt præcis, men omkring 13000,- mener jeg, men er ikke helt sikker!!!
dan
|
| Til top |
|
| |