Bruger siden: 17 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 86
Sendt: 28 Marts 2005 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
Jeg står og skal til at købe projektor (Z3 eller AE700), og blevet meget i tvivl om hvad der er smart at købe af lærred....
Lærredet skal være et fastramme...
Jeg har kig på Stewart FireHawk 82"..
Hvad er jeres mening om hvilket lærred der er bedst? Eventult alternativ til Stewart ?
Bruger siden: 30 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 598
Sendt: 28 Marts 2005 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
Hejsa
Jeg har selv lige fået 93" fastramme gråt 16/9 fra Lissau og er YDERST tilfreds..... Virker utroligt lækkert...... nemt at samle... DEJLIGT billede og flot finish.....
Tror sq ikke du skal være nervøs for at købe i udlandet. Jeg har dog sendt mail til Sanyo og til Zarsen om hvad jeg skal gøre hvis den nu går i stykker. Ellers regner jeg selv med at bestille den derfra.
Det koster 180kr at sende den til Tyskland hvis den går i stykker, så man skal satme sende den mange gange afsted hvis det skal overstige den besparelse på 4700kr som der er ved køb af den i Tyskland
Tror sq ikke du skal være nervøs for at købe i udlandet. Jeg
har dog sendt mail til Sanyo og til Zarsen om hvad jeg skal gøre
hvis den nu går i stykker. Ellers regner jeg selv med at bestille den
derfra.
Det koster 180kr at sende den til Tyskland hvis den går i stykker,
så man skal satme sende den mange gange afsted hvis det skal overstige
den besparelse på 4700kr som der er ved køb af den i Tyskland
Fint - tak for det... Vil du ikke være sød at skrive til mig når du får svar fra ang. hvis den nu skulle gå i stykker ??? TAK!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum