Bruger siden: 05 April 2004
Status: Offline Indlæg: 77
Sendt: 03 April 2005 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
Jeg skal bruge 10 meter HDMI-kabel og en DVI han<->HDMI hun adapter til min PC's DVI-udgang så jeg kan forbinde min PC med min Z3.
Hvor kan man købe den slags billigt/godt? TC og av-connection er gode bud, men kan man ikke spare en masse ved at købe i Tyskland? Er der nogen der kender nogle gode bud?
Bruger siden: 09 November 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 452
Sendt: 04 April 2005 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
Jeg turde ikke købe så langt et kabel i Tyskland, da det er tvivlsomt om du kan få billede på så langt et kabel. Mange har problemer bare med 5m. Jeg ved at hvis du køber hos TC, så kan du retunere kablet hvis det ikke virker. Men du skal nok satse på et kabel af høj kvalitet vil jeg tro.
Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
Sendt: 04 April 2005 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
nikolajp skrev:
Er det ikke DVI kabler der har den "feature" at det er svært over afstand? HDMI skulle kunne klare en del mere længde.
Jo, men når han skal forbinde det til DVI-udgangen på computeren, er det stadig DVI-forbindelsens begrænsninger, der gælder, og ergo er kvaliteten af kablet vigtigt.
Bruger siden: 05 April 2004
Status: Offline Indlæg: 77
Sendt: 04 April 2005 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
Vanderlay skrev:
Jo, men når han skal forbinde det til DVI-udgangen på computeren, er det stadig DVI-forbindelsens begrænsninger, der gælder, og ergo er kvaliteten af kablet vigtigt.
Det er korrekt.
Jeg har selv erfaring med hvor følsomt DVI kan være. Men når det er sagt, så kender jeg også til eksempler hvor et ganske billigt kabel blev brugt uden problemer.
Og i hvert fald: Man kan jo også købe kendte mærkevarer og kvalitetskabler i Tyskland, bare billigere :)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum