|
Davs.
Jeg har netop investeret 10.000 i et Philips 32PW9509 ude ved EL-giganten. Jeg ville have et godt 100 Hz 32" fjernsyn. Nu har jeg haft det siden fredags og jo.... jeg er imponeret over dette apparat.
En ting ærger mig dog lidt. Ind i mellem kan man godt ane nogle små fejl ved panoreringer. Jeg har prøvet at slå DNR. Dynamisk kontrast og farveforbedring fra, som tidligere er blevet foreslået her på HIFI4ALL. Jeg har tidligere haft et billigt 100 Hz fjernsyn, som var meget slem til at tvære billeder ud og var alt for sløv til at auto justere m.m.
Der er absolut ingen tvivl om, at 9509'eren leverer et flot billede, men disse fejl som ind i mellem opstår kan godt få mig til at rynke på næsen. Jeg har læst mig frem til, at 100 Hz fjernsyn har nogle underlige tendenser og så har jeg en eller anden ide om, at man får hvad man betaler for. Men 10.000 kr. er jo en pæn udskrivning. Jeg kan se, at 9509 får megen ros og det var også derfor jeg valgte det. Har jeg gjort et godt køb og skal jeg betragte de små fejl, som ind i mellem opstår, som yderst minimale i forhold til, hvad jeg ellers kunne blive udsat for ?
Jeg aner ikke om der findes andre og bedre alternativer. Jeg går og overvejer om jeg skal returnere varen og evt. give noget mere for et andet fjernsyn.
Hvad siger i andre ? Jeg er lidt i vildrede  |