Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 07:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Godt køb?? (PW9509) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Asger B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 06 April 2005 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Har mulighed for at købe en udstillingsmodel af Philips 32" PW 9509 - til 8500kr i Elgiganten

Der er tegnet en 5års "tryghedsforsikring" til 1298kr på det og skulle efter sigende ikke være stillet ringere!

Hvis i ikke har noget at indvende imod det(mener at det er et dårligt køb) vil jeg gå ud og købe det!?! - vil dog være meget ked, hvis det viser sig at være noget l**t!

Er i vilrede med, om det er et godt køb??

Til top Vis Asger B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asger B Besøg Asger B's Websted

Demogorgon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 April 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Tapeconnection har afløseren til dette fjernsyn til 7.999 (PW9520)

Det skulle være mere eller mindre identisk, og det ser lidt kedeligt ud(synes jeg) i forhold til 9509 modellen.

9509 er et supergodt fjernsyn, jeg fortryder en lille at jeg købte et 36"(Panasonic) i stedet i sin tid. Skrammel er der bestemt ikke nogen risiko for her. Slid måske, men med forsikringen burde du være sikret.

Jeg synes at 9509 er en hel del pænere at se på, og efter sigende skulle afløseren være lidt mere skrabet mht. finish og sådan.

Jeg ved ikke helt hvordan du vil prioritere de facts, men nu har du dem :)

Til top Vis Demogorgon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Demogorgon Besøg Demogorgon's Websted

Asger B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 19 April 2005 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

Nu har vi haft vores 9509 i godt 14 dage og må sige, at jeg er ovenud LYKKELIGE for, at jeg valgte dette TV - Superp - er vist et meget rammende ordvalg!

Tror det kan sammenlignes med folk der burde gå med briller, men først nu efter mange år opdager det - og kun fordi, de endelig er taget ned til optikkeren og prøver et par briller - og pludselig bliver alting skarpere og klarere!!

Men hold da kæft hvor kan det TV meget - Har stadig ikke helt overblikket over alle funktionerne, men regner med at det kommer!

Kan kun anbefales til dem der går i købe-tanker, men som ikke har lyst til at give 16-20.000kr for et LCD-TV - for at få et lige så godt billede som Philips PW 9509 kan præstere!

Til top Vis Asger B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asger B Besøg Asger B's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes