Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 138
Sendt: 14 April 2005 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
Hej alle,
Nogen erfaringer med Prispiraten.dk.. Jeg har netop købt et pioneer plasma (her i DK). Nu vil jeg gerne investere i en ordenlig dvdafspiller. Købte mit plasma i DK af "trykhedsgrunde" da 31000 er mange penge plus at jeg også ville have totalforsikring på banditten. MEN .. nu vil jeg så have denher dvd, pioneer Dv-668Av som jeg har set på prispriaten.dk til 4900 hvilket jeg synes er en pæn besparelse i forhold til butikkerne. Men er der decideret nogen der har haft dårlige oplevelser med Pp????. Shopmand har et dårligt ry fordi ALLE ved det er noget skidt (selvom det sikkert er de færreset der har nogensomhelst erfaring med dem)
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 682
Sendt: 14 April 2005 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
Er sikker på, at du kan få ligeså mange gode links til tyskland herinde af brugerne, som prispiraten eller shopmand kan finde dig, uden betaling for det.
Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 138
Sendt: 14 April 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
Det kan godt være at man "køber links" ved shopmand, men ved prispiraten skal jeg gi' 4900 inkl fragt/moms osv .. Det er billigere end jeg lige umiddelbart kan finde på tyske sider ( de få jeg kender til)
Så er det bare at finde den forhandler der sender til DK. Hvis en af de fire første på listen gør det, så har du en afspiller billigere end Prispiraten.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum