Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 10:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic TX-32PX10F VS Sony KVCS70 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Flarup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 17 April 2005 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Hej jeg har virkelig brug for lidt hjælp her :D

Jeg er en ung studerende der endelig har fået sparet op til et nyt TV som skal erstatte mit Panasonic TX-28PK3F, og da jeg ikke vil have fladskærm endnu (skyldes nok mest økonomien) har jeg bestemt mig for at nøjes med et alm 32" Widescreen TV.
Det er sådan at jeg har allerede har fået et Panasonic[/url">http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1057 106_l14/index.html">Panasonic[/url "> TV af modellen som skrevet i oversktiften, hjem i stuen som jeg købte i Elgiganten for 5999,- i sidste uge, og jeg er umiddelbart rigtig glad for det, men nu har jeg lige fået en ny reklame ind ad døren fra Elgiganten, hvor de har et Sony TV til 4899,- kr altså 1100 kr billigere. Nu er det så at jeg har brug for jeres vurdering, mening og anbefaling, Synes i jeg skal beholde det jeg har altså Panasonic TX-32PX10F, Retunere Panasonic og købe Sony KV32CS70 og spare 1100 kr som jeg så kan bruge på tvbordet som ikke følger med nogle af TV'erne ??

PS. JEg har som den eneste forskel set at Panasonic har 1500 siders text-tv hukommelse, hvorimod Sonys's kun 250 sider, men jeg bruger stort set aldrig text-tv til noget som helst da jeg somregel ser på nettet, hvad der kommer i tv, men er der andet jeg skal være klar over af forskelle ??

Håber på jeres hjælp, mening og anbelalelse :)

Til top Vis Flarup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flarup

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes