| Sendt: 29 April 2005 kl. 07:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej gutter og gutinder.
Jeg overvejer stadig køb af projektor men har ikke kunne finde noget info om opløsningen via DVI/VGA/3-komponent indgang, som 100% har sat mig ind i opløsning på maskinen, uden at forvirre mig.
Jo det er en 16:9 maskine. Den er bygget til 1280 x 720. Hvad med ens skrivebord i Windows som man kører ud af sit ATI Radeon X800 VIVO kort som har alle 3 ovennævnte udgange, hvad vil ens max opløsning blive der?
Jeg havde lidt i tankerne at lave den her store stue om til den perfekte hjemmebiograf, med fast installation af alle kabler, inklusive min PC, men hvad end kabler der nu skal bruges.
Kan jeg derfor godt køre en 1024x768 eller 1280x1024 opløsning ud af projektoren og f.eks spille et computerspil i denne opløsning? jeg synes at have forstået at projektoren kan tage de to valgte opløsninger via VGA & DVI stikket, eller er jeg galt på den? Det har lidt med valget at gøre af lærred ligeså. Jeg har jo en 4 x 5,5 meter stue, så 4:3 lærred kunne vel sagtens bruges med en af de kraftige projektorer som er nævnt nedenfor.
Nu er det vel gængs for både Panasonic AE700 og Sanyo PLV Z3 går jeg ud fra, men er den ene egnet til både PC og hjemmebiograf, så vil jeg favorisere denne.
Pft mvh Martin :)
|