Jeg har en rigtig god ven der købte i Tyskland, firmaet han handlede med var ret godt men.
Jeg ville personligt aldrig spare de penge der er ved at købe i Tyskland eller andre steder i verden, nu skal jeg berette hvorfor.
Han modtog projektoren som han skulle, efter kun 2 uger gik den i stykker, han spurte hvad han skulle gøre, jo send den ned til os og vi får den lavet, og ganske rigtigt efter 6 uger fik han den retur, efter kun 2 måneder gik den i stykker igen, hvad skal Jeg gøre spurte han, jo send den ned til os, og igen gik der 6 uger.
Men man kan ligeså godt være uhældig at de ikke vil reperere den, uden betaling eller at det ikke bliver lavet ordentligt, og så er det sværere at slosse med dem i Tyskland, end en butik/grossist i Danmark hvor man kan møde op og snakke ansigt til ansigt, med ham der solgte den.
Jeg ville på ingen måde undvære min projektor så længe, selv om servicen var god og han fik det lavet uden beregning, så der det alt for længe at vente.
Nej skal man handle, skal man sikre sig at foretningen/grossisten har eget værksted ( autoiseret selvfølgelig ).
Man kan også være heldig at det bare holder, men har levet af at sælge projektorer, og ved hvor ofte de går i stykker.
Men det er selvfølgelig kun min mening.