Bruger siden: 15 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 5
Sendt: 11 Maj 2005 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
Hej venner,
Jeg købte i sin tid en selector (sagem60) for at få forbedret billedkvaliteten på min JVC plasma 42'. Desværre fandt jeg ud af at kun DR og DR2 sendes i digitalt format i mit område som er Brøndby. Resten af kanalerne kan jeg stadig kun se via det alm. antennekabel. Det skal siges at jeg har fuldpakken via TDC kabeltv. Det er bare en god ide at checke ens antenneforening og deres udbud inden man kaster sig ud i et selectorkøb.
Hvis der er andre der har yderligere gode ideer til forbedring af signalet er i velkommen til at skrive, jeg er lutter øre.
Bruger siden: 15 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 5
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
Brøndby har to antenneforeninger og begge sender kun DR og DR2 i digitalt format. Så desværre kan jeg ikke se resten af kanalerne via selector og dermed i bedre kvalitet.
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
Sendt: 12 Maj 2005 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
jalebi13 skrev:
Brøndby har to antenneforeninger og begge sender kun DR og DR2 i digitalt format. Så desværre kan jeg ikke se resten af kanalerne via selector og dermed i bedre kvalitet.
har i nogle bud på hvad jeg ellers kan gøre?
venligt
Jalebi
Ja ring til TDC kabletv.
__________________ Ikke Slipsefyr Hifi for musikkens skyld
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum