Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 23:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic PT-AE500 Pris i dag, maj 2005 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
moboman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har lige fået et godt tilbud på en ny projektor i ComputerCity Glostrup. Modellen er en Panasonic PT-AE500E til 6999 da det var den sidste de har. Er det en ellers god pris? Den er fra februar 2004 står der i bunden på den. Har forskudsbetalt 1000kr, men kan godt få dem tilbage hvis det viser sig den ikke er pengene værd. Den er ubrugt og med 3 års Panasonic Europa garanti.

Hvad synes I?

Jeg var egentlig varm på en Sanyo PLV Z3 da den også har fået gode anmeldelser, men jeg har aldrig haft en projektor før, og de her 14-16000 danske kroner er sku mange penge sådan uden videre, så et eller andet sted synes jeg det er et ok tilbud, hvor jeg ser det som lærepenge, hvor jeg kommer ind i det med projektor inden jeg måske køber en Sony HS50 om ½ års tid. :) Jeg skal primært bruge den til 1280x720 HDTV fra min computer hvor jeg vil spille på den og bruge den til sådan ting og så som hjemmebiografprojektor. Nok 50/50 (fifty fifty)

Mvh Martin

Til top Vis moboman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af moboman

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Maj 2005 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

500 er en ganske udmærket projektor efter hvad jeg har hørt. Eneste problem er at Panasonic har lidt problemer med det der hedder Vertical Banding (hedder det egentlig ikke Bending, altså bøjning?). Det giver sig udtryk i at der på store farveflader kan forekomme lodrette streger, lidt á lá regn.

Men... Det skulle stort set kunne justeres væk.

7000 kr. for en ubrugt 500 med fuld garanti synes jeg er et rigtig godt tilbud.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

moboman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Maj 2005 kl. 06:57 | IP-adresse registreret  

Lyder godt nogle synes det er et fornuftigt tilbud. Jeg blev jo selv fanget af prisen og så med 3 års garanti. Jamen, så er det skam det vi er ude i. Jeg siger mange tak og vil forsøge at justere VB væk så godt som jeg nu kan. Hvad plejer der at følge med i en projektor foruden projektoren selv, fjerneren, manualen og strømkabel? Skal der ligge VGA + S-Video DVI og meget andet i eller er det altid noget man køber ved siden af?

Mvh Martin

hans123
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

rigtig god tilbud    køb den

det er en god projektor,  bare søg om den her på hifi4all    der er ikke skrevet meget dårligt om den, kun godt.

Mvh Hans

Til top Vis hans123's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hans123

netbjarne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

Med fare for at være lyseslukker, men er der ikke noget med at AE500'eren ikke har lens-shift? - tjek lige at den kan placeres hvor den skal...

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

moboman skrev:
Hvad plejer der at følge med i en projektor foruden projektoren selv, fjerneren, manualen og strømkabel? Skal der ligge VGA + S-Video DVI og meget andet i eller er det altid noget man køber ved siden af?

Der følger ikke meget kabel med, du skal som regel selv købe det du har brug for, men det er vel afhængigt fra mærke til mærke. De medfølgende kabler er i alle tilfælde sikkert for korte alligevel

Til min Sanyo Z2 fulgte der vist kun S-VHS og et datakabel med, ingen component eller DVI/HDMI.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

7000kr er en god pris. og så endda med 3års garanti. jeg ville ikke tøve med at slå til. Jeg har selv AE500, gav 14k for 1 år siden. og den bliver her i et par år endnu.

der fulgte strømstik både DK og UK. og så nogle korte ledninger til audio og composite (det gule) men de er max 2m så dem kan jeg ikke bruge til meget..
samt en bæretaske..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

woody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 21 Maj 2005 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Computer City her AE700`eren til 11999 i næste uge hvilket også er en rigtig god pris og ikke meget over de tyske priser.
Til top Vis woody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af woody

moboman
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Maj 2005 kl. 02:09 | IP-adresse registreret  

Jeg er selv ansat i ComputerCity i Glostrup og hev lige lidt af prisen af på den her AE500 og jeg er super glad for den til prisen (6527kr). Korrekt vi har AE700 til 11999 nedsat med 2000kr.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes