| Forfatter |
|
Kustoden Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Philips LCD fjernsyn - 32PF4320
Jeg søger lidt hjælp da jeg er blevet rimelig hooked på dette LCD-TV
http://www.pixmania.com/dk/dk/95831/art/philips/lcd-fjernsyn -16-9-32-80-c.html#fichetechnique
(Siden er lidt rodet pga. nogle pakketilbud der bliver givet. Men. I bunden er de tekniske specifikationer, i toppen er billedet - som kan forstørres - samt nogle få oplysninger)
Jeg har ikke været i stand til at finde nogen anmeldelser eller yderligere information angående dette fjernsyn, så jeg håber i har et ord eller to at sige om det!!
TV´et skal bruges i et hjemmebiografsystem. Jeg tror 32" passer fint som afløser for mit 28" projektions-TV, jeg har jo også hørt tommerne virker større på fladskærme.
Nogen kommentarer til skærmen?!
|
| Til top |
|
| |
Gismo987 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 24 Maj 2005 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
You're in luck, Toms Hardware - en meget velanset hardware-test-side - har netop lavet en test af nogle 32" LCD-TV.
Du kan læse det her http://graphics.tomshardware.com/display/20050523/index.html
Edit: Sorry havde da set helt forkert der, det er overhovedet ikke det philips der er med i testen, men da stadig god læsning ;)
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 24 Maj 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det Philips tv der er med i den test er en anden model og på 30". Jeg tror 32PF4320 er en rimelig ny model, det er derfor det er svært at finde tests.
Og så lige for at være en ordkløver - når du skriver et 28" projektions-TV mener du så ikke et 28" CRT-TV? For 28" er godt nok et lille projektions-tv  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kustoden skrev:
Philips LCD fjernsyn - 32PF4320
|
|
|
Philips 32 PF 9976/9986 vil jeg umiddelbart vurdere til at være de bedste LCD'er jeg har set, og de rammer en kvalitet jeg ville kunne finde mig i at have stående i stuen - men de billige LCD'er fra Philips er jeg ikke særligt imponeret af. Jeg har svært ved at udtale mig om hvorvidt det er bedre eller ringere end andre i prisklassen, da jeg i bund og grund ikke har det store overblik over LCD-tv - det er bare én stor grød af "ikke godt nok", for langt de fleste tv's vedkommende. Jeg har dog ikke set pågældende model, men ud fra specifikationerne lyder det som om det er en ringere version panel i forhold til 9976/9986. Hvis du kan finde de ekstra kroner bør du nok gå efter 9976.
Kustoden skrev:
| TV´et skal bruges i et hjemmebiografsystem. Jeg tror 32" passer fint som afløser for mit 28" projektions-TV, jeg har jo også hørt tommerne virker større på fladskærme. |
|
|
Ikke "virker større" - de ER større. Tomme-angivelsen på et billedrør angives for hele røret, men en del af røret er ikke synligt. Et 32" billedrørs-tv har derfor i praksis ca. 30" synligt. På et LCD-tv er hele panelet synligt, derfor er 32" LCD større end 32" billedrør. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
basholm Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har netop set en annonce for 32PF9976, som Otto også nævner er
et af bedre/bedste fra Philips. Det fås i Fona til 17995,- hvilket hvilket er
en god pris.
(32PF9986 er svjh. samme panel, bare med ambilight (baggrundslys))
MVH
Tommy
|
| Til top |
|
| |
CosmoKramer Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 25 Maj 2005 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke "bare" ambilight man får mere i 9986, der er også to tunere, pixelplus 2, bedre højttalere og meget andet...
|
| Til top |
|
| |
Kustoden Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
miro Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 26 Maj 2005 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
ved i om 32PF4320 har 2 interne tuner ???
|
| Til top |
|
| |