Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 23:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Problemer med Schneider tv. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Soeballen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 14 September 2003 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har lige fået et 28" Schneider tv som er ca. 4 - 5 år gammelt.

Der er bare lige det problem at der går 20min før lyden kommer, og hvis jeg i den ventetid trykker på skrue op så kommer lyden i 1 sekundt og jeg kan ikke skrue ned først når lyden er kommet.

Efter 20 min kommer lyden på lidt over halvdelen af kanalerne.

Nogen der ved hvad der er i vejen her.

Med Venlig Hilsen Lasse.

Til top Vis Soeballen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soeballen

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 September 2003 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Schneider er nok det argeste l**t som findes. Det slår Lumatron og Prosonic med flere længder!!! Jeg håber, at du har FÅET det!!! Så gør det heller så ondt, at smide det til storskrald. Du skal under ingen omstændighed ofre en 1000kr´s eller mere rep. Det kan ikke betale sig, der bliver snart noget andet i vejen med det TV om ikke andet så billedrøret. DESVÆRRE!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2003 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Nå-ja!!! Du skal vel slet ikke bruge den indbyggede forstærker. Jeg går ud fra, at stereo lydudgangen på TVéts phonobøsninger/euro-scartbøsning virker og at du spiller TV-lyden gennem din forstærker. Hvis det virker, så skru ned for fjernsynet og brug det som ren monitor. Ellers ovenstående svar!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Soeballen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 September 2003 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:
Nå-ja!!! Du skal vel slet ikke bruge den indbyggede forstærker. Jeg går ud fra, at stereo lydudgangen på TVéts phonobøsninger/euro-scartbøsning virker og at du spiller TV-lyden gennem din forstærker. Hvis det virker, så skru ned for fjernsynet og brug det som ren monitor. Ellers ovenstående svar!

Det er sku et udemærket fjernsyn for normale folk som ikke gider bruge flere mio. på at få en hjemmebio som man aldrig bruger.

Jeg kan så fortælle dig at der har været en tekniker og alle dine svar var nitter da det var noget med strømforsyningen.

Pt. så er det ligemeget om lyden kommer fra scart, phone out eller højtalerne i tvet, lyden kommer først efter 15 -20min

Nu skal jeg bare have fat i en ny konvansator eller hvad den nu hed og så har jeg sluppet 25kr for et 28" tv så jeg er en godt tilfreds mand.

Til top Vis Soeballen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soeballen

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 September 2003 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

Jamen tillykke med det. Det var heller ikke et angreb på din sunde dømmekraft.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes