Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 22:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Skal købe min første projektor! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mr.X
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 27 Juni 2005 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Hey..!

Jeg skal snart til at købe en projektor og har I den sammenhæng nogle spørgsmål spm jeg håber I kan/vil besvare!

Jeg har et værelse som er 2,50 meter bredt og 3.30 langt. Er det muligt at købe en ny projektor som vil kunne fungere optimalt til spil og film for under 10.000 inkl. ophæng? Den vil komme til at hænge enten 2.30 eller 3.30 meter fra lærredet!

Hvor er det billigst og bedst at komme en projektor? Over nettet? Tyskland? I en dansk butik?

Hvilken farve lærred er bedst?

Er det muligt at have tilsuttet bærbar, reciever, dvd, xbox og parabol en projektor?

Har I nogle andre vigtige regler eller råd vedrørende køb skriv venligt!

Hvis du kender nogle model der er super gode skrive da gerne navn, producent og pris!

Kenneth

Reciever & kombi Dvd-Video
Og XBOX
Til top Vis Mr.X's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.X Besøg Mr.X's Websted

HustlerDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Sendt: 27 Juni 2005 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

hey prøv at søge på den her poste

brugt projektor

der snakker de om nyt projektor grej, til ca de penge du snakker om

der står bla. noget om billige lærrede på qxl.dk lige nu

billige projektor i kvikly, eller bestille en fra tyskland ville jeg gøre. Dog skal du vide projektor i kvikly og andre steder nok er dataprojektor.

greayline lærrede er at fortrække hvis du vil gerne vil have god kontrast/ sort visning

du burde kunne koble de ting til din projektor men inde du køber tjeck da indgange/udgange på projektoren inden du køber

http://av-connection.com/ sælger kabler og stik/omformerer. De har en god kabel guide derinde

mvh

Jasper

Til top Vis HustlerDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HustlerDK Besøg HustlerDK's Websted

bsl2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Øerne
Sendt: 27 Juni 2005 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

hej

en infocus 4105 kan købes hos hifiklubben for 9000
jeg har fået den demo-et hos kf-scanaudio fint billed efter min mening.

Til top Vis bsl2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bsl2

Mr.X
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Juni 2005 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

Tak for svar'ne kunne godt tænke mig nogle flere

Og XBOX
Til top Vis Mr.X's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.X Besøg Mr.X's Websted

Goose Fraba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005
Sendt: 28 Juni 2005 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

En Sanyo-PLVZ3 fra tyskland og noget rå lærreddug fra www.priebe.dk burde kunne fås til ca. 10k. Det kræver så bare, at du selv har mod på at lime eller hæfte lærredet fast på en ramme. Men så har du også noget formidabelt udstyr til prisen. Z3'eren kører også 1280x720 så den er optimeret til high definition og gaming. Lærredet afhænger nok i høj grad af personlig smag og projektoren, men jeg synes et gain 1.0 lærred er bedst til Z3'eren. Et gråt lærred ødelægger lidt farve oplevelsen for mig, mens jeg stadig synes sort niveauet er fint på et 1.0 lærred.

Mr.X
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Juni 2005 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Goose Fraba skrev:
En Sanyo-PLVZ3 fra tyskland og noget rå lærreddug fra www.priebe.dk burde kunne fås til ca. 10k. Det kræver så bare, at du selv har mod på at lime eller hæfte lærredet fast på en ramme. Men så har du også noget formidabelt udstyr til prisen. Z3'eren kører også 1280x720 så den er optimeret til high definition og gaming. Lærredet afhænger nok i høj grad af personlig smag og projektoren, men jeg synes et gain 1.0 lærred er bedst til Z3'eren. Et gråt lærred ødelægger lidt farve oplevelsen for mig, mens jeg stadig synes sort niveauet er fint på et 1.0 lærred.

Alle snakker om at man kan købe en projektor i Tyskland! Men hvor??? Personligt eller ved bestilling over nettet?

Og kender I nogle projektorer som både er super gode som hjemmebio, men samtidig ikke behøver et helt mørkelagt rum???

Kenneth

Og XBOX

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes