Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 29
Sendt: 05 Juli 2005 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
Jeg har fundet mig 3 favorittet som jeg står og prøver at vælge mellem! Og derfor kunne jeg godt bruge lidt vejledning! (evt. hvis der er andre jeg skal se på! Må ikke kommer over 10k)
Så vidt jeg kan se har de ca. de samme data. Bortset fra at LG's ikke har PIP. Så LG' demonstreret i en butik sammen med en billig LCD, som ikke viste ordentlige detaljer på mørke områder! Er medion en af den type?
Jeg vil gerne høre hvilken du ville vælge? Gerne med en begrundelse hvorfor/hvorfor ikke!
Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 29
Sendt: 06 Juli 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
Er der slet ikke nogen det har nogle kommentarer / erfaringer at knytte til disse tre tv? Der må da være nogen der har en da dem eller kender dem! Som så lige kort kan anbefale / fraråde mig en af modellerne!
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 265
Sendt: 06 Juli 2005 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
Jeg kender ikke nogen af de 3, men i følge specs så er Medion jo den bedste...
Det undre mig dog bare at der ikke er nogen af dem der passer til ÆGTE HDTV (med 1:1 pixel) - burde være 1280 * 720...
Personligt vil jeg ikke købe et før de kommer i en ÆGTE HDTV opløsning... det andet giver sansynligt bare et gnideret billed når de nye standarder vinder indpas... i dette tilfælde skal man skalerer fra 720 linier til 768...
Men skal det være nu, ville jeg vælge Medion ud fra de specs...! - dog uden at have set nogle af dem... Så find nogle steder hvor du kan se dem live og tag derefter en beslutning.
Update:
Man kan faktisk få et TV der har ægte HD-TV specs i telebutikken, men dog "kun" i 27 tommer:
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum