| Forfatter |
|
Mr-Oliver Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der har nogle erfaringer med dette sted??
Jeg er MEGET tæt på at bestille et Philips 37PF9986 fra dette sted.. Her kan man nemlig betale pr. efterkrav plus priserne ser rimelige ud...
Håber på nogen har nogen kommentarer... 
|
| Til top |
|
| |
Kboy Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Mr-Oliver
Jeg er selv meget interresseret i netop denne model, men har lidt overvejelser omkring den nye model fra Philips 37PF9830 som skulle komme engang i august månede skal man vente eller skal man købe nu . Den nye model har nemlig HDMI.
Det lyder alt sammen godt nok. Der skulle ikke være nogen problemmer når man får leveret pr. efterkrav. Du betaler jo først når du får vare smidt ind af brevsprækken
Dog vil jeg lige gøre du opmærksom på den linie i deres handelsbetingelser Lieferungen ins Ausland erfolgen nur gegen Vorkasse
Hvilket betyder som meget som at man skal forudbetale hvis der leveres til andre lande end Tyskland.
En anden side du måske kunne bruge var Digitalo.de de levere pr. efterkrav også til Danmark og prisen er næsten den samme som den du har fundet. Der er en del her i forumet der har handlet hos dem også vidt jeg kan forstå skulle der ikke have været problemmer med dem.
Håber du kunne bruge noget af det.
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med online-electronic... og de sagde at de også levere i Danmark pr. efterkrav..
Men har også selv kigget på digitalo.de... og ja, de er en smule dyrere..
Mon den nye model kommer til at koste noget lignende 9986'eren??? Ved du noget om dette??
Nu kommer jeg jo også helt i tvivl... om jeg skal vente.. Den har faktisk samme design blot med HDTV og ser ud til der er bedre opløsning på denne også... mmh..
|
| Til top |
|
| |
Kboy Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg læste på en engelsk side hvor de skrev den ville koste ca 2200 engelske pund altså ca. 22000 kr. hvilket er samme pris som man skal give for en 9986 lige nu, men den pris vil nok falde når den nye model kommer på markedet, dog må man nok sætte spørgsmåltegn ved om de ikke bare sælger ud af dem så der kun er 9830 tilbage, idet de ligner hinanden meget.
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror sgu jeg hopper på 9986'eren.. gider ikke vente mere... Har ventet længe på den rigtige model... og syntes næsten ikke det kan blive bedre end den her... bortset fra den ikke er HD Ready...
Men har hørt det ikke skulle være det store problem.. Når HDTV engang kommer så kan man købe en slags antenneomformer som skulle kunne sende dette HD signal ind på skærmen... Det var en ekspedient fra Fona der fortalte mig det... Ved ikke om du har hørt noget om dette???
|
| Til top |
|
| |
Kboy Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nææ det har jeg ikke hørt om og ja man kan selvfølgelig også vente for længe. Jeg har nu gået og overvejet det i 2 mdr. nu *GG*. Det ender nok også med at jeg vælger 9986. Lad mig lige høre når du engang får dyret hjem i stuen om den lever op til dine forventninger
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2005 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal nok give lyd fra mig...
Min plan er ihvertfald at bestille her i løbet af ugen... Venter lidt på en kammereat der ikke helt kan bestemme sig... Typisk.. he he.. Men kan han ikke bestemme sig så bestiller jeg bare en alene...
Det er faktisk heller ikke det store man sparer i fragt ved at bestille to stk... ca. 100 kr... så det overlever jeg nu nok... 
|
| Til top |
|
| |
Kasper Bang Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 20 Juli 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr-Oliver skrev:
| Nogen der har nogle erfaringer med dette sted?? |
|
|
Du kan roligt bestille fra dem - betaling kan ganske rigtigt ske pr. efterkrav. Jeg havde lidt bøvl med at få speditionsfirmaet til at levere til døren - og her mener jeg ind over dørtrinnet - men det løste sig. Firmaet svarer også hurtigt på henvendelser, som du sikkert har fundet ud af.
MVH/Kasper
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2005 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der bestilt tv ved www.online-electronic.de... Jeg fik først en ordrebekræfelse pr mail hvor der stod at de skulle ha' penge inden de leverede varen.. Jeg skrev efterfølgende til dem.. og de sagde at det ikke var noget problem at få det sendt pr. efterkrav til Danmark.. Det kostede dog lidt mere, som jo er fair nok.. Så alt i alt kommer jeg af med 100 euro og så bliver dyret sendt pr. efterkrav...
Nu venter jeg bare på at fragtfirmaet kontakter mig ang. leveringen af mit nye tv.. Glæder mig sgu for vildt... Kan næsten ikke vente...
|
| Til top |
|
| |
Kboy Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juli 2005 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik du noget at vide om hvornår det TV blev leveret. Jeg var nede hos 2tal, hvor de fortalte mig at de ikke kunne få den model mere. De ville istedet få leveret den nye model PF9830, når den engang kom på markedet og gad vide hvornår det bliver.
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juli 2005 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Kboy..
Jeps, jeg får modellen her idag.. og glæder mig super meget... Jeg havde også selv kig på 9830'eren.. men gad ikke vente da man ikke ved nøjagtig hvornår den kommer på markedet... Og man kan sgu blive ved med at vente, for der er jo altid en ny model lige på trapperne som er en smule bedre...
Men glæder mig super meget til at få det... 
|
| Til top |
|
| |
Mr-Oliver Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 07:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik far her sgu tv... og det er super lækkert og fungere perfekt... 
Så kan varmt anbefale www.online-electronic.de.. De svare hurtigt tilbage på mails og er meget villige til at hjælpe...
Jeg fandt senere ud af at det tyske fragt firma levere varen til Damgaard Transport i sønderjylland.. som så fragter varen videre.. Så det er jo bare perfekt... og de er også utrolige flinke at snakke med dernede...
Så alt i alt en succes oplevelse.. så det er bare super godt...
|
| Til top |
|
| |
kepsus Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige bestilt et TH-42PA50E www.online-electronic.de, og for det på efterkrav, men så var der en ven, af mig, der fortalt at, når man bestiller med efterkrav, bliver der opkrævet dansk moms, i stedet for tysk. kan det være rigtig. ?? lyder underligt men har ikke handle med tyskland før på efterkrav.
|
| Til top |
|
| |
S V J Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 100
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det tror jeg bestemt ikke passer!
Der er mange herindefra som har bestillt i Tyskland og ikke betalt moms.
Hvor meget skal du af med i fragt?
mvh
SVJ
|
| Til top |
|
| |
kepsus Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
han har lige skrevet tilbage til mig, og bekræftet at jeg ikke skalæ betale dansk moms. "you only pay German VAT dont worry"
Jeg skulle give 110 eur i moms, og fik at vide at fragtmanden der kom og opkrævet pengene skulle ha dem i eur.
|
| Til top |
|
| |
S V J Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, det er også det jeg skal give. Jeg er også ved at bestille samme tv som dig :-)
Hvis du gider må du meget gerne sende mig en PB eller oprette en tråd med dine erfaringer med firmaet og køb af plasma tv.
Du skal huske at sende garanti kortet tilbage til dem så de kan udfylde det!
Så kan du få ordent dit tv i dk! under garanti!
mvh
SVJ
|
| Til top |
|
| |
kepsus Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
det har han lovet at gøre samt at han har modtaget ny forsyning af de tv idag. jeg har der ud over bestilt et vægbeslag til 170 eur (tror ikke det er meget billiger end herhjemme, men er ikke sikker). skal du ha dit fjernsyn nu og her ?? og bor du på sjælland ?. for ved ikke om vi kunne spare penge ved at købe det sammen. men så skal det være nu da jeg lige har bestil mit.
|
| Til top |
|
| |
S V J Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bor ikke på sjælland, men i Sønderjylland. Selv hvis vi boede i nærheden af hinanden tror jeg ikke man kunne spare noget som helst 
Lyder godt at de har fået nye forsyninger af tv´et. Mailede med dem igår og de sagde at der er mindst 14dages leverings tid. Så jeg slog klodt vand i blodet igen.
Har set man kan få et originalt ophæng til omkring 1000kr herhjemme.
Hvad fik dig til at vælge et panasonic pa50?
mvh SVJ
|
| Til top |
|
| |
kepsus Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjaa, jeg har kigget lidt på div, tv og har ærligt lidt svært ved at se den dtore forskell , (ja det kan godt være jeg er lidt blind :-) ) men det har fået fine test, samt de 2 jeg kender der har et, har været fuldt ud tilfreds med dem. så derfor.
|
| Til top |
|
| |
Kasper Bang Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juni 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr-Oliver skrev:
| Jeg fandt senere ud af at det tyske fragt firma levere varen til Damgaard Transport i sønderjylland.. som så fragter varen videre.. Så det er jo bare perfekt... og de er også utrolige flinke at snakke med dernede... |
|
|
Ja, Uwe dernede i Padborg er flink at snakke med. 
Originalt beslag er vist billigst her: http://www.crtv.dk/panasonic/beslag/showprodukter/263
Jeg bestilte det og modtog det med posten dagen efter.
MVH/Kasper
|
| Til top |
|
| |