Emne: Køb af LE-3251B i Tyskland ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
-HJN Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt ny i dette forum, men har fulgt med i indlægene i længere tid, da jeg er ude på at købe ovennævnte LCD-TV. Det lader til at være det mest populære, og jeg synes da også, at det ser rigtigt godt ud og har de indgange jeg gerne vil have.
Flere af Jer har fortalt om succesfulde oplevelser med at købe tv'et fra Tyskland på efterkrav, men det har jeg ikke haft held med endnu (det er 26" udgaven jeg er ude på at bestille i første omgang, til en bekendt). Jeg har netop prøvet fra sam-tec, som jeg er sikker på at flere har fortalt, at de har købt på efterkrav fra, men de skriver til mig at de skal forudbetales! Jer der med held har købt varer fra Tyskland, kunne I ikke lige smide et indlæg her med hvor I købte, og hvilken betalingsform i benyttede?
Tak.
|
| Til top |
|
| |
BeeVee Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sam-Tec alias All-in-shop.de skriver at de har betaling pr. efterkrav....men det gælder kun for deres tyske kunder.
Du bliver endda forledt til at tro på sagen, helt indtil du har gennemført ordren online 
MEN jeg har handlet med dem, og sendt dem de her 1.300 euro og modtog varen som jeg skulle. Jeg talte med dem en gang i telefon og nogle gange på mail (de er ikke hurtige til at svare....overhovedet - men snakker fint engelsk). __________________ mvh
BeeVee
|
| Til top |
|
| |
HSK2840 Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 30
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
For mig kunne det altså godt lade sig gøre... Har fået TV'et og det
hele derfra, og jjeg betalte med en check jeg havde fået udstedt i EUR
nede i banken.
Ihre Bestellung :
Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.
Weiterhin wünschen wir Ihnen viel Spaß,
Ihr samtec-gmbh.com - Team!
|
| Til top |
|
| |
BeeVee Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 94
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke om vi snakker om det samme firma - den Sam-Tec jeg købte i, hed med det samme All-in-one-shop.de og det var dem jeg handlede med.
Jeg betalte også kun 25 Euro i Versandkosten !! Det er altså en besparelse på 750 kr. og ikke noget Nachname gebyr. __________________ mvh
BeeVee
|
| Til top |
|
| |
Tage Nallau Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 61
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Undskyld jeg lige låner din tråd HJN...
Men har tænkte på: Hvad med garanti når man køber det i Tyskland?
Hvad hvis ens fladskærm går i stykker skal den så sendes tilbage til Tyskland ? Eller hva gør man ?
Håber der er nogle af Jer der har købt i Tyskland som ved det.
|
| Til top |
|
| |
-HJN Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 27 Juli 2005 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeeVee skrev:
|
Jeg ved ikke om vi snakker om det samme firma - den Sam-Tec jeg købte i, hed med det samme All-in-one-shop.de og det var dem jeg handlede med.
Jeg betalte også kun 25 Euro i Versandkosten !! Det er altså en besparelse på 750 kr. og ikke noget Nachname gebyr.
|
|
|
Adressen jeg har prøvet er http://www.samtec-gmbh.com/, og det lader ikke til at have noget med all-in-one-shop.de at gøre. Men de sender altså heller ikke på efterkrav.
HSK2840 skrev:
For mig kunne det altså godt lade sig gøre... Har fået TV'et og det hele derfra, og jjeg betalte med en check jeg havde fået udstedt i EUR nede i banken.
Ihre Bestellung :
Für weitere Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung. Weiterhin wünschen wir Ihnen viel Spaß, Ihr samtec-gmbh.com - Team!
|
|
|
Jeg fik også sådan en oversigt, men de mailede mig efterfølgende, at de kun kunne sende, hvis man forudbetaler. Brugte du den check ved levering? Eller sendte du den til dem inden de sendte tv'et?
Nå, det lader til at der KUN er digitalo.de der vil sende på efterkrav, og de er jo ikke de billigste hver gang 
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|