| Sendt: 28 Juli 2005 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa alle
Jeg er helt ny herinde, og jeg må sige at da jeg først fandt stedet var det svært at slippe det igen….. her er rart… J
Jeg skal ud og invistere i nogle nye tv. Og mit største problem er hvad jeg skal vælge til min stue…
Her er en kort beskrivelse af den da det vel også skal med i overvejelserne.. stor dejlig hjørnesofa men når man sidder længst væk fra fjerneynet sidder man kun 4 meter fra det og så ellers tættere på jo længere op af langsiden man sætter sig.
Jeg har jo gået og kikket en del og er blevet enig med mig selv om at det helst skal være større end 32” da alle jeg kender har der og så skal det jo selvfølgelig være flat og hænge på vægen.
Men om det skal være 37” eller 42 aner jeg ikke, er måske lidt bange for at en 42” plasma giver for meget grums med en afstand på max 4 meter……Det skal hertil siges at det er over 3 år siden jeg har været ude og kikke på Tv så der er sikkert skat meget siden, jeg kan slet ikke følge med…
Har også set noget med HD…. Eller HT et eller andet men kan ikke blive helt klog på hvad det lige er…men skidt med det nu skal jeg altså ud og købe et fedt fjernsyn
Jeg skal se analog ant. Og måske parabol …. Og i hvert fald DVD på det… må også gerne kunne arbejde sammen med min comp. Da jeg har sat netværksstik op hvor fjernsynet skal stå..
Glæder mig til at høre om jeres forslag
|